بیانیه مجامع اسلامی ایرانیان در محکومیت ترور اسماعیل هنیه و محافظ او در تهران

بیانیه مجامع اسلامی ایرانیان در محکومیت ترور اسماعیل هنیه و محافظ او در تهران

رژیم اشغالگر و آپارتاید اسرائیل بار دیگر با تجاوز آشکار به حقوق بشر و نقض قوانین بین المللی  درطی یک عملیات تروریستی، اسماعیل هنیه از رهبران سیاسی فلسطینی درغزه را که در تهران به سر می برد به قتل رساند. کشتن اسماعیل هنیه در ایران بر تجاوز گری و قانون شکنی رژیم اشغالگر اسرائیل شهادت می دهد.  

مجامع اسلامی ایرانیان ضمن محکوم کردن این ترور دولتی توسط اسرائیل یاد آور می شوند:

الف: ترور تروریسم  توسط هر گروه و دولتی که انجام  پذیرد عملی ضد حقوق بشر و محکوم است. رژیم حاکم بر اسرائیل که  با کشتار و نسل کشی در غزه از مقابله با فلسطینان عاجز شده است قصد دارد ومی کوشد با حمله به لبنان و نیز ترور هنیه در ایران به گسترش بحران در منطقه دامن بزند.

ب: آنچه که طی سالیان گذشته از انواع انفجارها در مراکز عمومی و مذهبی، حمله به مجلس شورای اسلامی، به حرمها و نیز ترور دانشمندان، سرقت اسناد و…در خاک ایران تحت حاکمیت رژیم استبدادی فاسد و فاسد پرور ولایت مطلقه فقیه اتفاق افتاده است بیانگر این امور واقع است :

۱-نظام ولایت مطلقه که با کودتا علیه اصول انقلاب مردمی ایران و حاکمیت جمهور مردم بر سرنوشت خویش،  با ارتکاب جنایت و سرکوب مردم استقرار یافت از تامین امنیت واقعی از جمله امنیت میهمان خود که مورد تهدید دائم بودندعاجز است

۲-فساد گسترده حاکم، ناشی از فساد و فساد پروری حاکمیت، امکان نفوذ عوامل بیگانه در درون مرز را برای ارتکاب انواع جنایت و بزه فراهم آورده است.

۳-توان امنیتی و اطلاعاتی، بیشمار سازمانهای اطلاعاتی، تنها در سرکوب علیه مردم و امکان جنبش اعتراضی آنها بکار گرفته می شوند.

۴-قبل از هرچیز، تجاوز به مام وطن، ایران عزیز مورد غضب و تنفر ایرانیان وطن دوست می باشد و اسرائیل جنایتکار باید بداند که نمی تواند به  بهانه و نام “جمهوری اسلامی” به خاک میهن تجاوز نماید.

مجامع اسلامی ایرانیان

۱۰مرداد ۱۴۰۳ برابر ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۴

dabirkhaneh@majame.com

وب سایت: https://www.majame.com/

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل