مهمان، امثال مهسا امینی و کبری غلامی هستند نه اسماعیل هنیه!

پس از ترور اسماعیل هنیه که بدون شک از رهبران بلندپایه گروهی تروریستی و به خطراندازنده صلح در منطقه است است، گروهی از سیاستمداران دوگانه سوز با استخدام کلیدواژه “مهمان” برای چنین فرد معلوم‌الحالی با اجرای سیاست قدیمی یکی کردن مفهوم ایران و مردم آن با نظام جمهوری اسلامی و با تحریک احساسات وطن‌پرستانه سعی دارند این مساله را توهین به ایران و مشکل مردم ایران نشان دهند و اینگونه سعی در همراهی مردم با حکومت داشته باشند.

همان‌‌هایی که حمله به محل اجتماع فرماندهان سپاه قدس در سوریه را با اسم رمز “کنسولگری ایران” به نام ایران توهین به مردم آن جا زدند.

این در حالی است که در واقعیت حماس و حامی‌منطقه‌ای‌اش حکومت ایران در کنار گروه‌های راستگرای اسرائیلی و افرادی چون نتانیاهو دو لبه‌ی قیچی بحران آفرینی در منطقه و مانع اصلی صلح پایدار در خاورمیانه هستند.

این در حالی است که میلیون‌ها ایرانی در وطن خویش غریب هستند و با بدترین شرایط اقتصادی روزگار می‌گذرانند، هزاران نفر از سر اجبار مشغول کولبری، سوخت‌بری و… برای زنده‌ماندن خانواده‌های‌شان هستند، هزاران کودک به خاطر فقر خانواده به جای کودکی کردن مشغول به کار هستند اما سرمایه‌های آنان خرج جنگ‌افزوری در منطقه و حمایت از گروه‌های نیابتی دشمن صلح و آرامش در منطقه می‌گردد. چرا که نظام بقای خود را در تشنج و عدم ثبات دائمی در منطقه می‌بیند.

این در حالی است که دستگیری و رد مرز یک پژوهشگر زن افغان به دلیل عدم رعایت حجاب و تحویل او به دژخیمان طالبان انجام می‌شود و صدای این افراد در نمی‌آید. کسی که نه تنها مهمان ایران بوده که برخلاف گردن‌کلفت‌های حماس و حزب‌الله که به طمع بردن چمدان‌های دلار به ایران می‌آیند، از سر استیصال و برای حفظ جانش به ایران پناه آورده بود.

این در حالی است که مهسا امینی نیز همراه با خانواده‌اش برای گردش و عوض شدن حال و هوا چند روزی مهمان تهران بودند اما با جسد بی‌جان دختر خود به سقز برگشتند.

این در حالی است که جسد بیجان نیکا شاکرمی دختر معترض را بعد از تجاوز و دست درازی به خیابان می‌اندازند و گروهی از همین اصحاب مطبوعات برای خونشویی نظام با آویزان شدن از انواع بهانه‌ها به انکار آن اهتمام ورزیده‌اند.

گروه‌های تروریستی و رهبران آنها دشمنان سعادت ایران و کل منطقه بوده بوده هرگز مهمان مردم ایران به حساب نمی‌آیند. اگر به هر دلیل نمی‌توانید مرهم زخم و قاتق نان مشکلات مردم ایران باشید لااقل سکوت کنید و قاتل جان آنها نباشید و چنین شرافت قلم را به حراج نگذارید.

بابک خطی

طبیب و فعال اجتماعی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل