شش تجمع اعتراضی برگزار شد

خبرگزاری هرانا – امروز گروهی از کارگران کارخانه واگن پارس در اراک و گروهی از کشاورزان کرمانشاه، جمعی از پرستاران در بیمارستان ولیعصر نورآباد ممسنی و بیمارستان سلامت شهرستان تبریز و گروهی از مالباختگان پروژه واحدهای مسکونی مهر پردیس در تهران و همچنین روز گذشته، شماری از کارگران و رانندگان خدمات شهری شهرداری ایلام با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز جاری، گروهی از پرستاران شاغل در بیمارستان ولیعصر نورآباد ممسنی و بیمارستان سلامت شهرستان تبریز از فعالیت های روزانه خود امتناع کردند و در محل کارشان دست به تجمع زدند.

اصلاح تعرفه‌ گذاری، حذف اضافه‌ کار اجباری و افزایش حق‌ الزحمه‌ مربوط به اضافه‌ کاری، از جمله مطالبات پرستاران معترض است.

تجمع اعتراضی کارگران کارخانه واگن پارس در اراک

به گزارش ایلنا، امروز چهارشنبه بیست و چهارم مرداد۱۴۰۳، شماری از کارگران کارخانه واگن پارس اراک در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در مقابل این مجموعه دست به تجمع زدند.

همسان سازی دستمزدها از علل تجمع این کارگران عنوان شده است.

یکی از این کارگران ضمن بیان اینکه روز دوشنبه اقدام به برگزاری تجمع کرده بودیم، گفت: “روز سه شنبه وقتی به کارخانه مراجعه کردیم دیدیم تعطیل است، امروز هم کارخانه همچنان تعطیل است.”

این کارگران عنوان کردند که تاکنون هیچ یک از خواسته های عملی نشده است. همچنین مدیرعامل اعلام کرده که کارخانه بدهکار است و فقط می‌توانیم به تعداد محدودی از کارگران که مشکلات درمانی و مانند آن دارند، مبلغ محدودی وام بدهیم.

تجمع اعتراضی کشاورزان در کرمانشاه

به گزارش شورای بازنشستگان ایران، امروز چهارشنبه، گروهی از کشاورزان کرمانشاه در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل ساختمان استانداری این استان دست به تجمع زدند.

تجمع این کشاورزان در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات گندم و قطع مکرر برق چاه‌های کشاورزی آنها صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی کارگران و رانندگان خدمات شهری شهرداری ایلام

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران، شامگاه سه شنبه بیست و سوم مردادماه، کارگران و رانندگان خدمات شهری شهرداری ایلام دست به تجمع زدند.

در این گزارش آمده است: تجمع این افراد در اعتراض به عدم پرداخت حقوق و معوقات چندین ماهه خود، صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی مالباختگان پروژه واحدهای مسکونی مهر پردیس

به گزارش امتداد، امروز چهارشنبه بیست و چهارم مردادماه، گروهی از مالباختگان واحدهای مسکونی مهر پردیس در مقابل ستاد کل فرماندهی ارتش در تهران دست به تجمع اعتراضی زدند.

این شهروندان که حدود سه سال است منتظر صدور حکم متخلفان این پرونده پروژه مسکونی هستند، نسبت به عدم رسیدگی به خواسته های خود اعتراض دارند.

به گفته یکی از مالباختگان، تعاونی غذا و دارویی که زیر نظر ارتش بوده است وعده پیش فروش مسکن مهر در پردیس را به کارکنان خود داد و مازاد این پروژه برای عموم مردم در نظر گرفته شد و به دلیل تبلیغات ارتش و اعتمادی که به این ارگان داشتند در این پروژه سرمایه گذاری کرده اند.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل