جلسه تجدیدنظرخواهی چهار عضو کانون صنفی معلمان برگزار شد

خبرگزاری هرانا – در پی اعتراض به حکم صادره جلسه تجدیدنظرخواهی محسن عمرانی، محمود ملاکی، اصغر حاجب و عبدالرضا امانی فر از اعضای هیات مدیره کانون صنفی معلمان استان بوشهر، روز گذشته در شعبه چهارم دادگاه تجدیدنظر این استان برگزار شد. این افراد در دادگاه بدوی به حبس تعزیری و مجازات های تکمیلی محکوم شده بودند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران، روز چهارشنبه بیست و چهارم مرداد ۱۴۰۳، جلسه رسیدگی به پرونده چهار فعال صنفی معلمان استان بوشهر در دادگاه تجدیدنظر این استان، برگزار شد.

پس از اعتراض به حکم صادر شده توسط دادگاه بدوی، جلسه تجدیدنظرخواهی محسن عمرانی، محمود ملاکی، اصغر حاجب و عبدالرضا امانی فر در شعبه چهارم دادگاه تجدیدنظر استان بوشهر، برگزار شده است.

پیشتر در مرحله بدوی محمود ملاکی و محسن عمرانی هر یک به دو سال حبس تعزیری، مصادره اموال توقیفی به نفع دولت و سه سال ممنوعیت فعالیت آموزشی در محیط های علمی محکوم و آقایان عبدالرضا امانی فر و اصغر حاجب نیز هر یک به چهار ماه حبس تعزیری و مصادره اموال توقیفی به نفع دولت محکوم شده بودند.

در آبان ماه سال گذشته، این فعالین صنفی در خصوص بخش دیگری از پرونده خود توسط شعبه چهار دادگاه کیفری بوشهر هر کدام از بابت اتهام اخلال در نظم عمومی به سه ماه حبس و سی پنج ضربه شلاق محکوم شدند. در اسفندماه همان سال، عبدالرضا امانی فر، اصغر حاجب و محسن عمرانی توسط شعبه سوم دادگاه تجدیدنظر استان بوشهر از اتهام مذکور تبرئه شدند.

این فعالان صنفی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ توسط نیروهای امنیتی در بوشهر بازداشت شدند. چندی بعد آقای ملاکی، آقای عمرانی و آقای حاجب در اواخر همان ماه و آقای امانی فر در خرداد ۱۴۰۱، با تودیع وثیقه آزاد شدند.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل