پس از مشهد، «در تهران هم برق برخی کارخانه‌ها قطع می‌شود»

مهدی بستانچی، رئیس شورای هماهنگی شهرک‌های صنعتی، خبر داد که شرکت برق استان تهران به کارخانه‌های شهرک‌های صنعتی در این استان اطلاع داده است برق آنها در شیفت شب قطع می‌شود.

آقای بستانچی این خبر را روز شنبه، ۲۷ مرداد، با انتشار تصویری از دو پیامک شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در حساب خود در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد.

در یکی از این دو پیامک، از مدیر شهرک صنعتی خواسته شده که به دلیل «ناترازی برق» فعالیت مجموعه به بعد از ساعت ۲۲ موکول شود.

در پیام دوم نیز خبر داده شده است که به مدت یک هفته برق شهرک صنعتی از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۲ قطع می‌شود.

مهدی بستانچی، به کنایه، از قطع برق در شیفت شب کارخانه‌ها با عنوان «اسب زین‌شده دولت مرحوم رئیسی» یاد کرده است. روزنامه کیهان ۱۹ تیرماه در گزارشی گفته بود آنچه دولت مسعود پزشکیان از دولت قبل از خود تحویل می‌گیرد شبیه اسب زین‌شده است.

خبر قطع برق شامگاهی در برخی کارخانه‌های تهران ساعاتی پس از خبر مشابهی درباره مشهد منتشر شد.

محمد بحرینیان، از صاحبان صنایع در مشهد، گفته بود که مقام‌های این شهر با ارسال بخشنامه، از مدیران همه کارخانه‌ها خواسته‌اند تا به مدت دو هفته واحدهای خود را از هفت صبح تا هفت بعدازظهر تعطیل کنند.

با این حال استانداری خراسان رضوی خبر تعطیلی دو هفته‌ای کارخانه‌ها را تکذیب کرد، اما اذعان کرد که این خواسته از سوی مرکز دیسپاچینگ اداره برق مشهد در تماس با برخی کارخانه‌ها مطرح شده است.

موج گرمای کم‌سابقه در حالی به ایران رسیده که با ناتوانی در تامین برق مصرفی خود مواجه است.

رادیو فردا 

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل