حکومت اسرائیل از نسل کشی اش در نوار غزه تا تحریک ها و بحران سازی هایش برای جنگ با ایران

 

از دید من، حکومت جنایتکار اسرائیل با تحریکِ استبداد ولایت مطلقه فقیه به جنگ، اهداف زیر را دنبال می کند:

۱- گرفتن سلاح های بیشتر از دولت آمریکا،

۲- وارد کردن حکومت آمریکا، قبل از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا در بحران سازی جدید اش با رژیم ولایت فقیه، چرا؟ زیرا، احتمال شکست دونالد ترامپ را می بیند و می ترسد که نامزد دمکرات‌ ها در جنایاتش به اندازه ترامپ از او حمایت نکند،

۳- به فراموشی سپردن نسل کشی و جنایات جنگی اش در نوار غزه، جنایاتش در سوریه، در لبنان و در ایران، و خصوصاً به فراموشی سپردن محاکمه و بررسی اتهام های بنیامین نتانیاهو و وزیر دفاعش بعنوان جنایتکاران جنگی در دیوان بین‌ المللی دادگستری لاهه.

اما موفقیت حکومت فعلی اسرائیل برای دستیابی به اهداف فوق، نیاز به علی خامنه ای و دیگر مسئولان استبداد ولایت مطلقه فقیه دارد.

چگونه؟

حکومت فعلی اسرائیل نیاز دارد، علی خامنه ای و مسئولان استبداد ولایت مطلقه فقیه به بهانۀ “انتقام گیر” ی نسبت به ترورهای حکومت اسرائیل در ایران، جنگ با اسرائیل را موضوع روز کنند.

با وجود بیان شفاف علی (ع) حاکی از: در انتقام نگرفتن لذتی است که در انتقامگیری نیست، و با وجود بر اینکه یک حکومت ملی لازم است قبل از هر عملی، اهداف حکومت اسرائیل برای ترورهایش را بررسی و تجزیه و تحلیل کند تا بتواند تشخیص دهد چگونه و چه اندازه عمل کند تا هم، ترورها محکوم شوند و هم، در دام دشمن نیافتد، علی خامنه ای حکومت اسرائیل را متقابلاً تهدید می کند و خط و نشان می کشد.


چرا رژیم ولایت فقیه و عمود خیمۀ آن علی خامنه ای که نماد پلیدترین نوع استبداد یعنی استبداد دینی و مرامی هستند، به نیاز حکومت اسرائیل به بستن مدار خشونت و موضوع روزمره ساختن جنگ، پاسخ مثبت می دهند؟ زیرا، هم استبداد ولایت مطلقه فقیه برای بقایش و برای جلوگیری از جنبش‌ های مردمی علیه استبدادش نیاز به نا امن بودن مرزهای کشور دارد، و هم حکومت جنایتکار اسرائیل برای پوشاندن جنایاتش و جلوگیری از محکوم شدن مسئولانش در دیوان بین المللی دادگستری لاهه نیاز به گسترش و تداوم درگیری ها و جنگ ها در منطقه دارد.

برای این ظالمان، جنگ همیشه حتی به قیمت نابودی هزاران بیگناه، نعمت بود و هست.

در آخر، عمل گروگانگیری، و ترور را از طرف هر شخص و گروه و حکومت، محکوم کردم و می کنم. چرا؟ زیرا، همۀ انسان ها منزلت و حقوق، و از جمله حق حیات پایمال نکردنی دارند،

برای من اشخاص و  سازمان ها و حکومت‌ هایی که خود قاضی و دادستان می شوند و بدون پذیرش هیچ حقوقی، حکم محکومیت برای اشخاصی می تراشند، استبداد طلب اند و بویی از انسانیت نبرده اند.

شاد باشید.
حمید رفیع

۱۴۰۳.۰۵.۲۹

 

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل