جبهه ملی ایران: از خواسته های برحق پرستاران حمایت می کنیم

از خواسته های برحق پرستاران حمایت می کنیم

هموطنان عزیز!

حکومت جمهوری اسلامی با اتخاذ سیاست های نا درست و دخالت ها و هزینه کردن های بی مورد و متضاد با منافع ملی در کشورهای منطقه، با جامعه جهانی دچار تنش و خصومت شده و کشور را مورد تحریم های کمرشکن و ویرانگر قرار داده است.از سوی دیگر حکومت با زمین زدن تولید داخلی که پایه اساسی توان اقتصادی همه کشورهاست و با فراهم کردن زمینه برای بروز فساد های نجومی چندین میلیارد دلاری، بحران اقتصادی اسفبار کنونی را بر گرده ملت بزرگ ایران بار کرده است. در نتیجه این رفتارهای غلط، تورم و گرانی روز افزون و فقر و بیکاری اقشار مختلف جامعه و بحران معیشتی کنونی را برای ملت ایران ایجاد نموده است.

هموطنان عزیز!

همانگونه که میدانید، در چند روز گذشته؛ جامعه فداکار پرستاری ایران که در همکاری باپزشکان نیروئی توانا و ارزشمند برای درمان مردم به شمار می آیند؛ به علت همین بحران معیشتی و برآورده نشدن وعده های مسئولان برای رسیدن به حقوق به جا و قانونی خود؛ در تهران، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان و بعضی شهرهای دیگر دست به اعتصاب و تجمعات اعتراضی زده اند. اما حکومت برخلاف نص صریح قانون و بر خلاف اعلامیه جهانی حقوق بشر که تجمعات مسالمت آمیز را حق مسلم هر تشکل سیاسی یا صنفی دانسته، به جای رسیدگی به خواسته های به حق پرستاران، نیروهای به اصطلاح انتظامی را در شهر اراک به تجمع پرستاران گسیل داشته؛ که آنها را مورد ضرب و شتم و افشاندن اسپری فلفل قرار داده و برخی را نیز بازداشت کرده اند.

سازمان پزشکان و پیرا پزشکان جبهه ملی ایران ایران این برخورد های غیر قانونی حکومت را محکوم نموده و پشتیبانی قاطع خود را از خواسته های به حق پرستاران اعلام میدارد.

سازمان پزشکان و پیرا پزشکان جبهه ملی ایران

تهران سی ام مردادماه ۱۴۰۳

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل