پنج تجمع اعتراضی برگزار شد/ تحصن کشاورزان اصفهان

خبرگزاری هرانا – امروز جمعه، تعدادی از پرستاران در شهرکرد، گروهی از کارگران شرکت نفت و گاز پارس، جمعی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره شاغل در مناطق عملیاتی سیری و لاوان دست به تجمع اعتراضی زدند. همچنین گروهی از کشاورزان اصفهان در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در چهل و یکمین روز تحصن خود بسر میبرند. از سوی دیگر روز گذشته شماری از پرستاران کرمانشاه با برگزاری تجمع اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز جمعه دوم شهریور ۱۴۰۳، شماری از پرستاران شهرکرد با برگزاری تجمع اعتراضی مقابل مصلی این شهر خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند. همچنین روز گذشته تعدادی از پرستاران در کرمانشاه دست به تجمع زدند.

اصلاح تعرفه‌گذاری و ثبت خدمات پرستاری به نام پرستاران، اجرای صحیح قانون بهره وری و حذف اضافه‌کار اجباری از جمله مطالبات این پرستاران به شمار می آید.

تجمع اعتراضی کارکنان شرکت نفت فلات قاره در سیری

به گزارش هرانا، امروز جمعه دوم شهریور ۱۴۰۳، جمعی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران دست به تجمع زدند.

این تجمع اعتراضی در محل کار این کارکنان در منطقه نفتی سیری صورت گرفته است.

اصلاح کف‌ حقوق، حذف محدودیت و پرداخت کامل حق سنوات بازنشستگی، اجرای کامل ماده ۱۰، پرداخت بک-پی ماده ۱۰، مرجوع نمودن مالیات های اخذ شده طبق قوانین موجود و عدم ادغام صندوق بازنشستگی نفت با سایر صندوق های ورشکسته، از جمله مطالبات این کارگران به شمار می آید.

تجمع اعتراضی کارکنان شرکت نفت فلات قاره در لاوان

به گزارش هرانا، امروز جمعه دوم شهریور ۱۴۰۳، جمعی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران دست به تجمع زدند.

این تجمع در محل کار این کارکنان در منطقه نفتی لاوان صورت گرفته است.

حذف مدیران نالایق، اصلاح نظام حقوق و دستمزد، حذف محدودیت حق‌ سنوات بازنشستگی، اجرای کامل ماده ۱۰، پرداخت بک-پی ماده ۱۰، عدم تفکیک مشاغل در مناطق عملیاتی و استرداد مازاد مالیات کسر شده از جمله مطالبات این کارگران معترض به شمار می آید.

تجمع کارکنان شرکت نفت و گاز پارس

به گزارش شورای سازماندهی اعتراضات کارگران پیمانی نفت، امروز جمعه دوم شهریورماه، جمعی از کارکنان رسمی شرکت نفت و گاز پارس به همراه خانواده های خود در شهرک‌های مسکونی جم با برگزاری تجمع اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

برکناری مسئولین ناکارآمد، حذف سقف حقوق، حذف محدودیت حق سنوات بازنشستگی و بازنگری در اساسنامه صندوق بازنشستگی، از جمله مطالبات این کارگران معترض به‌شمار می‌رود.

تحصن کشاورزان اصفهان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز جاری جمعی از کشاورزان اصفهان در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالبات خود، کماکان در تحصن بسر میبرند.

بنابر این گزارش، این کشاورزان در چهل و یکمین روز از تحصن خود در میدان خوراسگان اصفهان، خواستار جاری شدن زاینده رود و تامین حقابه خود هستند.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل