سایت ملیون ایران

بیانیه جبهه ملی ایران – خارج از کشور – رژیم اسلامی با تغییر دولت ها اصلاح پذیر نیست

مسعود پزشکیان در مناظرات انتخابی خود، ده وعده مهم در حوزه سیاست داخلی و خارجی به ملت ایران داد، ازجمله وعده شفافیت مالی. او متعهد شد با مردم ایران روراست خواهد بود. وی اظهار داشت مردم باید بدانند پول ما کجا خرج می‌شود. هر مبلغی به استثنای مبالغ نظامی و امنیتی که به خزانه وارد یا پرداخت می‌شود، باید با عدد و رقم مشخص و منتشر شود. به عبارتی او متعهد شده جلوی دزدی های میلیاردی مافیای اقتصادی-تجاری را بگیرد!.

پزشکیان اظهار داشته بیلان دخل و خرج کشور را شفاف به مردم ارایه خواهد داد به استثنای مخارج نظامی و امنیتی. برابر با این تعهد، وی به هزینه های میلیارد دلاری رژیم در خاورمیانه و جهان برای پرداخت به حزب الله لبنان، گروه های شبه نظامی محور مقاوت (حشدالشعبی و غیره) در عراق، سوریه، حوثی های یمن و مخارج تروریستی رژیم در جهان کاری ندارد!. این درحالی است که درصد بالایی از مردم ایران با مشقت امورات زندگی روزانه خود را میگذرانند.

همچنین وزیرامورخارجه جدید دولت پزشکیان عباس عراقچی در گفتگویی با آنتانیو تاجانی وزیر امورخارجه ایتالیا اظهار داشته انتقام از اسرائیل برای ترور اسماعیل هنیه که روز ۳۱ ماه ژوئیه رخ داد با دقت و در وقت مناسب به یقین انجام خواهد شد!. عراقچی میگوید واکنش نظامی تهران به اسرائیل اجتناب ناپذیر است، هر چند حساب شده خواهد بود؛ خصومت و تنش میان جمهوری اسلامی ایران و آمریکا حل ناشدنی است، ولی باید آن را مدیریت کرد؛ و بالاخره کل سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران مثل همیشه میدانی-دیپلماسی در هماهنگی با سپاه پاسداران خواهد بود.

هموطنان:‌ سخنان عراقچی بیانگر آنست که سیاست داخلی و خارجی رژیم با روی کار آمدن دولت جدید هیچگونه تغییری نخواهد کرد، سیاست خارجی ایران در تقابل با جهان غرب باقی خواهد ماند و درصد بالایی از بودجه کشور در مسیر پشتیبانی شبه نظامیان نیابتی رژیم  هزینه خواهد شد. تحریم های کمرشکن افتصادی بدلیل نفوذ بیجای رژیم در خاورمیانه و برنامه اتمی ادامه خواهد یافت، و دولت چهاردهم هم مانند دولت های پیشین قادر نیست، مشگلات عدیده از جمله وضعیت نابسامان اقتصادی کشور را حلّ کند و اگر وضع اقتصادی کشور سر و سامان نیابد، وعده های دیگر پزشکیان هم به محاق خواهد رفت.

مردم شریف ایران: لازم است دولت پزشکیان را برای وعده هایی که داده به چالش کشید. وزیر اقتصاد جدید دولت به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور اشاره دارد که در تمام زمینه ها ورشکسته است. یکی از راه کارهای پزشکیان افزایش قیمت بنزین است. ولی، وزیر اقتصاد با او مخالف است زیرا میداند که افزایش قیمت بنزین بر تمام قیمت های مصرفی مردم اثر خواهد گذارد، قیمت ها بالا می رود، تورم افزایش خواهد یافت، و وضعیت معیشی مردم به مراتب بدتر خواهد شد.

هموطنان:  پزشکیان در گفتگوی تلویزیونی خود دوشنبه ۵ شهریور گفته است «هیچ منطقی وجود ندارد که ما بنزین را به قیمت دلار آزاد بخریم و به قیمت سوبسیددار بفروشیم. وی اضافه کرده است دولت پول گندم، پول دارو و پول نهاده و حقوق بازنشسته‌ها را ندارد که پرداخت کند. او میخواهد با افزایش قیمت بنزین این کاستی ها را جبران کند، درحالی که می بایست بودجه میلیارد دلاری نظامی و امنیتی در خارج از ایران را کاهش دهد؟

همانگونه که دربالا اشاره شد، تغییر دولت ها مشگل معیشتی، محیط زییستی و دیگر مشگلات مردم ایران را حلّ نخواهد کرد. علی خامنه ای برای گمراه کردن مردم مسعود پزشکیان را رئیس جمهور کرده تا بتواند از طریق سهیم کرد اصلاح طلبان سرپوشی به اقدامات جنایتکارانه خود بگذارد و مانع از جنبش مردم ایران برای تغییر رژیم شود.

جبهه ملی ایران خارج از کشور همراه با مردم ایران اعلام میدارد تا هنگامی که نظام اسلامی سیاست داخلی و خارجی خود را تغییر ندهد، به تمام اقدامات جنایتکارانه خود در خاورمیانه پایان ندهد، از سرکوب مردم معترض ایران که برای حقوق شهروندی خود مبارزه میکنند دست برندارد،‌ ملت ایران به اعتراضات مدنی مانند جنبش «زن-زندگی-آزادی» ادامه و تا تغییر رژیم اسلامی از پای نخواهند نشست.

سربلند ملت بزرگوار ایران

جبهه ملی ایران – خارج از کشور

خروج از نسخه موبایل