یک مقام ارتش ایران می‌گوید “حقوق بشر” و “طرفداری از مردم” ابزار جنگ نرم هستند

shoraye-hoghugh-bashar

سایت ملیون ایران: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ادعا کرده است که  “حقوق‌بشر و طرفداری از مردم” از ابزارهای جنگ نرم هستند. کسی نیست از این فرد بپرسد: شما از کدام منبع جز کیسه ملت حقوق میگیرید که رعایت حقوق و طرفداری از مردم را دشمنی میدانید؟ پس شما اگر خدمتگزار ملت نیستید، خادم کجا و چه کسانی هستید؟

واقعا هم این غیر قابل انکار است که حکومت اسلامی مانند یک حکومت اشغالگر در ایران عمل میکند که مردم در برابر آن هیچ حقی ندارند و بویژه از حقوق انسانی نیز برخوردار نیستند.

متن خبر از رادیو فردا:

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران “حقوق‌بشر و طرفداری از مردم” را از ابزارهای جنگ نرم دانست و گفت “بی‌اعتقاد کردن نسل نو و جوان جامعه” ایران و “حذف تفکر فعال” از اهداف جنگ نرم دشمن است.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران،‌ محمدعلی آل‌هاشم، کتاب، ماهواره، رادیو و تلویزیون و سایت‌های اینترنتی را نیز ابزارهایی خواند که به گفته او “دشمنان در جنگ نرم برای رسیدن به اهدافشان از آنان استفاده می‌کنند.”

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، همچنین مؤثرترین سلاح بین‌المللی تبلیغات را سلاح ارتباطات رسانه‌ای دانسته و تصریح کرد: “این سلاح به مراتب از بمب اتم هم خطرناک‌تر است چرا که قدرت اثرگذاری بسیار بالایی دارد.”

از: رادیو فردا

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل