بهشت درهایت را باز کن تا مردم فرار کنند!

behesht

یادداشت وارده: رئیس دفتر علی خامنه ای اخیرا در نهمین اجلاسیه جامعه مدرسین گفته است: “نظام می خواهد مردم را به بهشت ببرد و آخرت آنها را تامین کند”.

قبل از فروپاشی کشور شوراها و در دورانی که رهبران کمونیست، این کشور را بهشت قلمداد میکردند، یکی از منقدین طنز پرداز گفته بود: بهشت! درهایت را بازکن تا مردم فرار کنند!

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

یک دیدگاه

  1. شکی نیست که خودشان هم این دنیا و هم آن دنیای دیگر که بهش اعتقاد دارند را از دست داده اند. امروز در سایتی، دانشجوی دکترایی در ایران در کامنتی آرزوی اینرا داشت که کاش او هم انسانهایی را کشته بود تا بجای اینکه یک اطاق سه در چهار متری بنام خوابگاه را با سه نفر دیگر تقسیم کند حداقل در زندان هتل مانند نروژ (که به اون قاتل بیش از هفتاد نفر داده اند) زندگی میکرد! و آخر کامنتش را هم اینطور تمام کرده بود: ازت متنفرم ایران! وحشتناک بود هم خواندن آن کامنت و هم تجسم مجدد وضعیتی که در کشور ساخته اند (همین شارلاتانهای شیادی که می خواهند مردم را به بهشت ببرند!) اینکه دانشجوی هموطن دکترایی از کشور خود متنفر هست فاجعه است و همه ما میدانیم اکثر این دانشجوها سر از کشورهای دیگر در می آورند در پروسه وحشتناکی بنام فرار مغزها، که خب، تنها دانشجوها نیستند؛ و اگر اکثر این ملت امکانش را داشته باشند کشور خود را که تقریباً همه چیزشان هست گذاشته و خواهند رفت. حالا شارلاتانها هی بخواهند با وعده آخرت و بهشت و خلاصه هر چه وعده و وعید نسیه و البته پوچ و توخالی هست (که مطمئناً خودشان کوچکترین اعتقادی بهش ندارند، از اعمال و سیاستهای پلیدشان کاملاً پیداست) چند صباحی بیشتر سر قدرت بمانند به قیمت بر باد دادن بیشتر ثروت و فرهنگ کشورمان… نسلهای آینده بدجوری به این وعده و وعیدها خواهند خندید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل