فخرالدین فرجی بدون انجام عمل جراحی به زندان بازگشت

fakhreddin faraji

فخرالدین فرجی زندانی سیاسی زندان طبس که جهت عمل دیسک کمر به بیمارستان منتقل شده بود بدون انجام عمل جراحی به زندان عودت شد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، طی روز دوشنبه ۶ بهمن ماه فخرالدین فرجی زندانی سیاسی زندان طبس به بیمارستانی واقع در شهر بیرجند منتقل شد تا مورد عمل جراحی از ناحیه دیسک کمر قرار گیرد.

این زندانی سیاسی روز چهارشنبه بدون اینکه مورد عمل جراحی قرار گیرد به زندان طبس عودت شد.

یک منبع مطلع در این خصوص به گزارشگر هرانا گفت: «مسئولان زندان حاضر به پرداخت هزینه‌های عمل جراحی آقای فرجی که بالغ بر ۶ میلیون تومان برآورد شده بود نشدند و به همین علت وی را به زندان بازگرداندند. این درحالی است که زندانیان همگی تحت پوشش بیمه درمانی قرار دارند و اخذ هزینه‌های درمانی از ایشان خلاف مقررات است.»

وی در انتها بیان داشت: «آقای فرجی تقاضای مرخصی درمانی کرده تا در صورت موافقت شخصا در خارج زندان پیگیر مراحل درمانی‌اش باشد.»

فخرالدین فرجی که به همراه سه تن دیگر در تاریخ ۱۶ خرداد ماه ۱۳۹۰ در حوالی روستای شویشه از توابع سنندج توسط نیروهای سپاه پاسداران دستگیر شد در تاریخ ۳ شهریور ماه ۱۳۹۱ در شعبه اول دادگاه انقلاب شهرستان سنندج به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و عضویت در یکی از احزاب کردی به تحمل سی سال حبس و تبعید به زندان طبس محکوم شد.

گفتنی است، فخرالدین فرجی از ۴ سال پیش به زندان طبس منتقل شده و هم اکنون به همراه یک زندانی سیاسی دیگر به نام محمدامین عبدالهی در این زندان نگهداری می‌شود.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل