وزیر نفت: روی هر کدام از اموال زنجانی دست می‌گذاریم یکی می‌گوید مال من است

shakhes-fesad

وزیر نفت گفت: بابک زنجانی بیش از دو هزار و ۷۰۰ میلیون دلار از پول نفت را پس نداده و به نظر من از اول هم قصد نداشته که پس بدهد.

اقتصاد ایران آنلاین- بیژن زنگنه صبح امروز سه‌شنبه در نشستی افزود: همه میادین مشترک نفتی و گازی که از اهمیت برخوردارند در برنامه ششم توسعه فعال می‌شوند که این یک خواست ملی است. تا نیمه دوم سال یک واحد از پالایشگاه ستاره خلیج فارس وارد مدار می شود و نیاز به واردات بنزین برطرف خواهد شد.

به گفته وی، ایران در سال جاری صادر کننده گازوییل خواهد بود.

ارزش دارایی‌های زنجانی به اندازه بدهی‌هایش نیست

وزیر نفت در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره آخرین وضعیت بابک زنجانی و مطالبات وزارت نفت از این فرد، تصریح کرد: بابک زنجانی بیش از دو هزار و ۷۰۰ میلیون دلار از پول نفت را پس نداده و به نظر من از اول هم قصد نداشته که پس بدهد. وی فعلا در بازداشت است و قوه قضاییه و دادستانی در حال پیگیری این موضوع هستند.

به گزارش ایسنا، زنگنه درباره حکم انتقال دارایی‌های زنجانی به این وزارتخانه نیز گفت: برای انتقال اموال، جعفری دولت آبادی هفته گذشته دستور داده است که اموال به حساب به نام وزارت نفت منتقل شود.

به گفته زنگنه، به وزارت نفت وکالت داده شده و اقدامات انتقال در حال انجام است و روزی که انتقال آغاز شود روز قیمت گذاری خواهد بود؛ اما ارزش اموال به قدری نیست که کل بدهی وی را پوشش دهد.

وزیر نفت با اشاره به این‌که روی هر کدام از اموال دست می‌گذاریم یکی می‌گوید مال من است، اظهار کرد: همه اموال زنجانی به ۵۰۰ میلیون دلار هم نمی‌رسد، اما به هرحال از دولت ممنونیم و این کار ادامه یابد تا اموال دولت استیفا شود.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

یک دیدگاه

  1. حتی خواندن چنین اخباری دردناک هست. ملت دسته دسته اعدام میشوند و یا بر اثر فقر و ناچاری خودسوزی میکنند و هموطنان شریف دیگری تنها بخاطر داشتن یک عقیده یا نظر دیگر دستگیر و زندانی و شکنجه شده و زندگیشان زیر و رو می شود؛ اما در کنار آن و در یک سیستم مافیایی تبهکاران مبالغی به جیب می زنند افسانه ای! کشور و ثروت آن بین یکعده دزد حرامی تقسیم شده و بیچاره البته ملت شریف ایران… مشت نمونه خروار است جناب خامنه ای!

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل