معاون رئیس‌جمهوری ایران: یک سوم کارتن‌خواب‌ها زن هستند

zanan-cartoon-khab

فقر، بیکاری زنان و سرپرست خانوار بودن از عوامل مهم در بی‌خانمان شدن زنان به شمار می‌رود

شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس‌جمهوری ایران در امور زنان و خانواده گفته است یک سوم کارتن‌خواب‌ها در ایران زن هستند.
معاون رئیس‌جمهوری ایران در مصاحبه با ایلنا، خبرگزاری کار ایران گفته است از ۱۵ هزار کارتن‌خواب در کشور، ۵ هزار نفر زن هستند.
فقر، بیکاری زنان و سرپرست خانوار بودن از عوامل مهم در بی‌خانمان شدن زنان به شمار می‌رود.

خانم مولاوردی با اشاره به این که ۱۳ سازمان از جمله شهرداری و سازمان بهزیستی در این مورد مسئولیت دارند، گفته است “متولیان ساماندهی زنان کارتن‌خواب، باید برای رفع مشکل، پا پیش بگذارند.”
چند ماه پیش شماری از نمایندگان زن در مجلس شورای اسلامی هم از افزایش شمار زنان کارتن‌خواب در تهران خبر داده بودند.

معاون سازمان خدمات اجتماعی سازمان رفاه شهرداری تهران هم سال پیش، تعداد کارتن‌خواب‌‌های تهران را “۱۵ هزار نفر” تخمین زده و گفته بود: “تقریباً ۲ هزار نفر از این کارتن‌خواب‌ها را زنان تشکیل می‌دهند.”

این سازمان همچنین به کاهش میزان سن زنان کارتن‌خواب در کشور اشاره کرده و گفته بود میانگین سنی این زنان به ۳۲ سال رسیده است.

فاطمه دانشور، رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران خرداد امسال گفت آمار زنان باردار و کودکان در میان کارتن‌خواب‌های تهران در حال افزایش است.
از: بی بی سی

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

یک دیدگاه

  1. معاون رئیس‌جمهوری ایران: یک سوم کارتن‌خواب‌ها زن هستند… ممنون بخاطر اطلاعات جناب معاون و اینکه خبرنگار شده اید و اطلاع رسانی می کنید! لابد مسئول این بدبختی و بدبختی های فراوان دیگر هم ملت ایران هست و بس؛ و دولت و حکومت و سیستم و نظام و کوفت و زهرمار هیچ تقصیری این وسط ندارند که میلیاردها ثروت این ملت بیچاره به جیب دزدان و قاتلان داخلی و خارجی ریخته میشود. سوال اینجاست که آیا تک تک شما وقیح به دنیا آمده اید یا نظام ناپاک جمهوری اسلامی و حرامیان بیت رهبری انسانیتتان را ازتان گرفته و بجایش اینهمه بیشرمی و وقاحت و پررویی و نهایتاً بیشرفی در وجود ناپاک و بی لیاقتتان قرار داده؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل