آیت الله لاهوتی در مصاحبه اختصاصی با کیهان مورخ ۲۳ آذر ۱۳۵۸ : در زمان طاغوت سینمای قم بدستور سید احمد خمینی منفجر شد

 آیت الله لاهوتی در مصاحبه ای با روزنامه کیهان به تاریخ ۲۳ آذر ۱۳۵۸ به نقش احمد خمینی در آتش سوزی سینمای قم اشاره و عنوان کرد: «… او ] حاج احمد خمینی[ بعلت علاقه شدیدش به واژگونی رژیم سابق و برای اینکه به رژیم بفهماند که روحانیت زنده است دستور انفجار سینمای قم را صادر کرد.»

‎شیخ علی تهرانی، شوهر خواهر سید علی خامنه ای، که در آغاز انقلاب از سوی خمینی بعنوان قاضی شرع خوزستان منصوب شده بود و پرونده را کاملاً مطالعه کرده بود می گوید: «من خودم، چون رییس تمام دادگاه های خوزستان هم بودم و رفتم پرونده را دیدم، هیچ شکی ندارم که آن هیأت اسلامی که برای مبارزات در قم بود، دستور داده که چهار نفر رفتند و چهار گوشه سینما ]رکس[ را با بنزین آتش زدند…»

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

یک دیدگاه

  1. دو پسر آیت الله لاهوتی، سعید و حمید شوهران فاطمه و فائزه هاشمی رفسنجانی، دختران آیت الله هاشمی رفسنجانی می باشند. آیت الله لاهوتی در سال ۱۳۶۰ دستگیر و در زندان اوین با سم بسیار مهلک استریکنین (یک دهم گرم آن برای کشتن یک نفر کافی است) به قتل رسید. راز قتل آیت الله لاهوتی پس از سی سال افشا شد، مثلا: فاطمه هاشمی رفسنجانی در مصاحبه ای اعلام کرده است که آیت الله هاشمی رفسنجانی به آنان توصیه کرد بخاطر انقلاب (پیرامون مرگ مشکوک آیت الله لاهوتی) سکوت کنند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل