احتمال تعطیلی گسترده واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل

ضعف عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، بانکها و نیز استانداران قبلی و فعلی باعث شده است تا بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای بخش تولید استان جذب نشود که این خود باعث وضعیت نابسامان و رکود واحدهای تولیدی و صنعتی استان شده است.

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل گفت: اگر حمایتهای جدی از واحدهای تولیدی صورت نگیرد و در تصمیم گیریها واقعیتها در نظر گرفته نشود صنعت و تولید استان همچنان سیر نزولی و رکود را تجربه خواهند کرد.

حسین پیرموذن رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ومعادن و کشاورزی اردبیل در جلسه کار گروه صیانت از تولید که در محل اتاق اردبیل برگزار شد با انتقاد از وضعیت نابسامان صنعت در استان تصریح کرد: بلاتکلیفی و نحوه مدیریت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای بخش خصوصی به هیچ وجه قابل قبول نیست و اگر این سازمان در نگرش خود به بخش خصوصی تجدید نظر اساسی نکند در آینده نزدیک شاهد تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی خواهیم شد.

ایلنا: رئیس خانه صنعت ومعدن استان با بیان اینکه باید اقدامات و تصمیماتی که در کارگروه صیانت از تولیدات داخلی استان صورت می گیرد راهگشا باشد، گفت: منابع صیانت از تولید برای واحدهایی است که در فرآیند تولیددچار آسیب جدی شده اند و نمی توانند تولید و فعالیت خود را تداوم بخشند بنابراین در تخصیص منابع و نحوه توزیع و استفاده از آن باید دقت عمل بیشتری شود.

پیرموذن همچنین با انتقاد از تعلل صورت گرفته در برگزاری جلسات کار گروه صیانت از تولید تاکید کرد: کار گروه صیانت از تولید باید با برگزاری مستمر جلسات خود هرچه زود تر در نحوه تخصیص منابع ۶۰ میلیارد ریالی صیانت از تولید به تصمیم گیری نهایی برسد تا این تسهیلات سریعا”در اختیار واحدهای تولید ی قرار بگیرد.

رئیس اتاق اردبیل بلاتکلیفی تسهیلات کلان بانکی رایاد آور شد و گفت: ضعف عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، بانکها و نیز استانداران قبلی و فعلی باعث شده است تا بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای بخش تولید استان جذب نشود که اگر این تسهیلات جذب می شد در حال حاضر شاهد وضعیت نابسامان و رکود واحدهای تولیدی و صنعتی استان نبودیم.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل