سعید بشیرتاش: در خوزستان، تنها راه مقابله با فهرست مثلث جیم رأى دادن به على فلاحیان است!

فهرست انتخاباتى جامعه مدرسین قم را مى توان فهرست انتخاباتى مثلث جیم -جنتى، یزدى و مصباح یزدى- خواند. ظاهرا هدف اصلى برخى از اصلاح طلبان این است که این فهرست را تا آنجایى که امکان رقابت وجود دارد با شکست روبرو سازند؛ حتى با رأى دادن به جنایتکاران بزرگ.

بر اساس این سیاست، ظاهرا مردم خوزستان نیز باید حضورى پرشور در انتخابات داشته باشند و به کسانى که در فهرست کاندیداهاى مثلث جیم قرار ندارند رأى دهند. در استان خوزستان، ٧ تن کاندیدا شده اند که شش نفر آنها به مجلس خبرگان راه خواهند یافت. این هفت تن عبارتند از: جزایری، شفیعی، کعبی، آل کثیر، فرحانی، احمدی و على فلاحیان. با توجه به اینکه على فلاحیان، وزیر اطلاعات در دوران رفسنجانى، در فهرست جامعه مدرسین -مثلث جیم- قرار ندارد، در نتیجه، تنها راه مقابله با لیست مثلث جیم رأى دادن به على فلاحیان است.

اگر منطق اصلاح طلبان را دنبال کنیم، براى شکست دادن لیستِ جنتى، یزدى، مصباح، به ویژه با توجه به پیشینه ى وزارت على فلاحیان در دوران رفسنجانى، راهى جز رأى دادن به على فلاحیان براى مردم خوزستان باقى نمى ماند.

امت همیشه در صحنه، با شرکت گسترده در انتخابات، مى تواند باعث حضور پرشکوه مثلث درى نجف آبادى، رى شهرى و فلاحیان در مجلس خبرگان شود! سالى که نکوست، از بهارش پیداست!

از: فیس بوک سعید بشیرتاش
be kanal site Melliun Iran bepeyvandid

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل