حسن فیروزآبادی، رئیس ستاد کل مشترک نیروهای مسلح: جنگ سوریه جنگ ایران است

حسن فیروزآبادی، با تأئید اظهارات اخیر بشار اسد که گفته «جنگ سوریه جنگ ایران است» تأکید کرد: آقای بشار اسد درست گفته است.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه “سانا”، بشار اسد- رئیس جمهوری سوریه، روز چهارشنبه نوزدهم سپتامبر، در دیدار با علی اکبر صالحی- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، «جنگ در سوریه را تهدیدی برای ایران و حزب‌الله لبنان» عنوان کرد.

به گزارش ار اف ای این مقام ارشد نظامی جمهوری اسلامی، در پاسخ به خبرنگار “ایلنا”، ضمن تائید اظهارات اخیر بشار اسد متذکر شد: آقای بشار اسد درست گفته است زیرا سوریه خط مقدم مقاومت در برابر اشغالگران قدس بوده و سال‌هاست که این خط را حفظ کرده است.

بشار اسد- رئیس جمهوری سوریه، نیز در دیدار با وزیر امور خارجه ایران، تأکید کرد: این جنگ «محور مقاومت» را مورد هدف قرار داده است.

حسن فیروزآبادی- رئیس ستاد کل مشترک نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: از آنجا که یکی از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران نیز مقاومت در برابر تجاوز اسرائیل است، بنابراین دو کشور ایران و سوریه در این هدف با هم مشترکند.

درهمین حال، خبرگزاری‌های بین‌المللی از ادامه درگیری‌ها میان نیروهای بشار اسد و مخالفان گزارش می دهند.

کمیته هماهنگی انقلاب سوریه از کشته شدن ٢٨۰ تن طی ٢۴ ساعت گذشته (تازمان انتشار این خبر) در مناطق مختلف سوریه خبر می دهد. پایگاه خبری العربیه به نقل از منابع مخالفان رژیم بشار اسد گزارش داده است که بیشتر قربانیان درگیری‌های اخیر بر اثر بمباران‌های هوائی در مناطق مسکونی جان خود را از دست داده اند.

کمیته هماهنگی انقلاب سوریه می‌گوید، بیشتر قربانیان این حملات زنان و کودکان بوده اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، تنها در جریان یک حمله هوائی در منطقه‌ای واقع در شمال سوریه، دست کم ۵۴ تن کشته و ده‌ها تن زخمی شدند.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل