تصاویر تقدیر از ایستادگی “عروس زندان اوین” در هفتمین سال حبس

به گزارش سایت "کلمه"، جمع زیادی از فعالان سیاسی و دانشجویی و زندانیان سابق به مناسبت تولد سی و پنج سالگی بهاره هدایت زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین در خانه او حضور یافتند و از "هفت سال ایستادگی" او در زندان تقدیر کردند

به گزارش سایت “کلمه”، جمع زیادی از فعالان سیاسی و دانشجویی و زندانیان سابق به مناسبت تولد سی و پنج سالگی بهاره هدایت زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین در خانه او حضور یافتند و از “هفت سال ایستادگی” او در زندان تقدیر کردند.

 به گزارش سایت "کلمه"، جمع زیادی از فعالان سیاسی و دانشجویی و زندانیان سابق به مناسبت تولد سی و پنج سالگی بهاره هدایت زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین در خانه او حضور یافتند و از "هفت سال ایستادگی" او در زندان تقدیر کردند

به گزارش سایت “کلمه”، جمع زیادی از فعالان سیاسی و دانشجویی و زندانیان سابق به مناسبت تولد سی و پنج سالگی بهاره هدایت زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین در خانه او حضور یافتند و از “هفت سال ایستادگی” او در زندان تقدیر کردند
بهاره هدایت یکی از قدیمی‌ترین زندانیان سیاسی در زندان اوین است. بهاره هدایت متولد سال ۱۳۶۰ است و از ۹ دی ۱۳۸۸ در زندان به سر می‌برد.

از: دویچه وله

او سابقه چهار دستگیری دیگر را نیز به خاطر مشارکت در تجمع فعالان زن، تحصن‌های دانشجویی و همراهی با خانواده زندانیان سیاسی در کارنامه خود دارد.
سومین بازداشت او در روز عروسی‌اش در ۲۳ تیر ۱۳۸۷ صورت گرفت.
نمایی از مریم شفیع‌پور زندانی سابق سیاسی و بهاره هدایت در سالن ملاقات زندان اوین در سال‌های اخیر
بهاره هدایت در پنجمین دستگیری به هفت سال و نیم زندان محکوم شد و پس از انتشار بیانیه‌ای اعتراضی، حکم شش ماه حبس دیگر دریافت کرد.
او می‌توانست در مرداد ۱۳۹۴ از زندان آزاد شود اما دوسال حبس تعلیقی مربوط به سال ۱۳۸۵ را در مورد او به اجرا گذاشتند.
کیوان صمیمی، محمدحسین کروبی، عباس عبدی، مرتضی مردی‌ها، احمد زیدآبادی، مجید توکلی، حسن اسدی زیدآبادی، عماد بهاور، فخرالسادات محتشمی‌پور، حمیدرضا جلایی‌پور و تعدادی از همبندی‌های سابق بهاره هدایت از جمله شرکت‌کنندگان در مراسم تولد بهاره هدایت بودند.
بنا بر این گزارش در این مراسم از بهاره هدایت که هفتمین سال حبس خود را می‌گذراند با عنوان “عروس زندان اوین و عروس جنبش دانشجویی” یاد شد.
بهاره هدایت کمتر از یک سال امکان زندگی مشترک با همسر خود امین احمدیان را پیدا کرده است.
از سمت راست: کیوان صمیمی، مرتضی مردی‌ها، مجید توکلی، عباس عبدی و احمد زیدآبادی در مراسم تقدیر از بهاره هدایت.
کیوان صمیمی مدیر مسئول ماهنامه توقیف‌شده نامه (دومین نفر از سمت چپ) خود از باسابقه‌ترین زندانیان سیاسی پیش و پس از انقلاب سال ۵۷ است. او آخرین بار یک روز پس از انتخابات بحث‌برانگیز سال ۸۸ دستگیر و پس از شش سال حبس آزاد شد.
مراسم تقدیر از “هفت سال ایستادگی” بهاره هدایت

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل