ارجاع پرونده خبرنگار پیک شوشتر به دادگاه

Mostafa-Fathizadeh-300x191

مصطفی فتحی زاده خبرنگار پیک شوشتر و خبرنگار خبرگزاری ایلنا در شهرستان شوشتر به زودی در شعبه ۱۰۱ جزایی دادگاه عمومی این شهرستان با اتهامات «افتراء و نشر اکاذیب» محاکمه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، قاضی شعبه سوم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر، شکایت مطرحه مدیر کتابخانه های عمومی شوشتر علیه مصطفی فتحی زاده خبرنگار پیک شوشتر و خبرنگار خبرگزاری ایلنا در این شهرستان را وارد تشخیص داد و نامبرده را به «افتراء و نشر اکاذیب» تفهیم اتهام کرد.

با وجود حضور دو شاهد در دادگاه به نفع خبرنگار و ارائه مستندات قانونی به دادسرا ولی قاضی شعبه سوم دادیاری، شکایت مطرحه علیه مصطفی فتحی زاده را وارد دانست و پرونده برای صدور حکم به دادگاه ارجاع داده شد.

بر اساس تصمیم دادسرا و وارد دانستن شکایت، نامبرده به زودی در شعبه ۱۰۱ جزایی دادگاه عمومی شوشتر محاکمه خواهد شد.

لازم به ذکر است که چندی پیش این خبرنگار شوشتری از وضعیت نامناسب کتابخانه های عمومی شوشتر و تعطیلی کتابخانه حکیم وفایی شهرستان شوشتر انتقاد نموده بود. مدیر کتابخانه های عمومی این شهرستان از انتقادات این خبرنگار به دادگاه شکایت کرد و پرونده این خبرنگار خارج از دادگاه مطبوعات و بدون حضور هیات منصفه بررسی شد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل