برنده مدال طلای دُرفشانی این هفته (۱۰)!

شنبه, 22ام آبان, 1395
اندازه قلم متن

برنده مدال طلای دُرفشانی این هفته!

سایت ملیون ایران هر هفته جائزه مدال طلای پرت و پلا گوئی را به دُرفشانی امامان جمعه، سرداران سپاه و دیگر مسئولان و عوامل نظام تقدیم میکند. مطالب درون پرانتز از ماست.

دُرفشانان این هفته

  1. حیدر مصلحی وزیر اطلاعات احمدی نژاد: “جنگ نمایشی بین ترامپ و کلینتون غیرواقعی بود”. ایشان افزود”آمریکایی‌ها به این جمع‌بندی رسیدند که سیستم سرمایه‌داری آمریکا رو به افول است و در این طراحی رو به افول، ترامپ را می‌آورند تا با رسواگری بگویند عنان کار دست خودمان است و همه این‌ها پشت‌صحنه دارد و طراحی دشمن ایجاد اشتباه مناسباتی از طریق برنامه‌ریزی است و باید مراقب بود تا فریب نخورد”.
  1. آیت الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران: “ترامپ از ملت ایران عذرخواهی کند/ بازی با ایران بازی با دم شیر است.”
  1. محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح ایران: ترامپ شکر زیادی خورده است.
  1. آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، امام جمعه تبریز: “گشایش دفتر اتحادیه اروپا در ایران «به صلاح جامعه اسلامی نیست چرا که در آینده به لانه فساد و جاسوسی برای غربی‌ها در ایران تبدیل می‌شود”.
  1. روحانی ناشناس ۱: در برخورد با خانمها چند چیز را فرموده اند کراهت داره. یکیش فرموده اند اینست که ابتدائا انسان به خانمها سلام نکنه. البته اگر آنها سلام کردند جواب سلامشان در صورتی که مقصدی نباشه واجبه ولی خود انسان ابتدائا به خانمها سلام نکنه. مساله دوم اینست که فرمودند کراهت داره دعوت بانوان به غذایی که انسان داره میخوره. شما یکچا نشستی غذا میخوری منتها یک خانمی هم داره رد میشه دعوتش کنین که مثلا برای خوردن غذا کراهت داره و در مورد زنهای جوان کراهت بیشتری داره. و نکته آخر اینست که فرمودند اگر خانمی در جایی نشسته بوده بلند شد رفت. حالا تو خونه، تو ماشین، جای دیگه فرموده اند کراهت داره که انسان جای آن خانمم بشینه مگر اینکه مدتی گذشته باشه و آن جای نشستنش سرد شده باشه. (برای دیدن ویدئوی این صحبت لطفا اینجا کلیک کنید).
  1. روحانی ناشناس ۲: هر معدنی که ولای امیرالمومنین را قبول کرد ارزشمندتر شد. اولین معدنی که از فلزات و عناصر ولای امیرالمومنین را قبول کرد طلا بود. یا مثلا اولین سنگی یا اول کوهی که ولای امیرالمومنین را قبول کرد کوه عقیق بود. ما توی دریا آب شیعه داریم آب سنی داریم. تو دریاها آبهایی که ولایت امیرالمومنین را قبول کردند شیرینند. اقیانوسهایی که ولایت امیرالمومنین را قبول نکردند تلخ و شورند. هواها هم همینطورند. هرکدام خواص خود را … (برای دیدن ویدئوی این صحبت لطفا اینجا کلیک کنید).
  1. على اکبر ولایتى رئیس فعلی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام: “برجام براى این بود که در عمل اثبات شود آمریکایى ها دروغ مى گویند”.

هیات تحریریه پس از بحث و بررسی به این نتیجه رسید که مدال طلای دُرفشانی این هفته را به روحانی ناشناس ۱ و ۲ مشترکا تقدیم کند که در پرت و پلاگوئی همه داوطلبان دریافت مدال طلای این هفته را پشت سر گذاشته است.

مدال طلای دُرفشانی هفته پیش 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.