دکتر سید محمد حسن حسینی: یارانه ام را هم قطع کردند!

دوشنبه, 8ام آذر, 1395
اندازه قلم متن

دکتر سیدمحمدحسن حسینی

در سال ۱۳۸۰ بعد از شش سال تدریس در نقاط محروم در نهایت فقر و فلاکت به مشهد منتقل شدم. از آن سال تا سال ۱۳۸۳ در یک مسافر خانه در نزدیک راه آهن مشهد یک اتاق را با یک شاگرد مکانیک کرایه کردیم و با کمترین امکانات زندگی را گذراندم. تازه در اواخر آن سال موفق شدم یک زیر زمین ۳۵ متری را برای سکونت کرایه کنم.

در همان سال بود که یک یخچال ارج کوچک دست دوم و یک تلویزیون سیاه و سفید ۱۴ اینچ قدیمی دست دوم خریدم. قبل از آن به رادیو گوش می دادم! در سال ۱۳۸۷ بعد از اینکه دکترایم را از هندوستان گرفتم و به ایران بازگشتم با وامی که از بانک مسکن برداشتم یک آپارتمان ۴۰ متری (طبقه چهارم – بدون آسانسور) در حاشیه شهر مشهد به ۴۵ میلیون تومان خریدم و مالک آپارتمان شخصی خودم شدم! تازه در همان سال بود که موفق شدم یک تلویزیون “رنگی” ۲۰ اینچ دست دوم قدیمی به ۴۵ هزار تومان بخرم. لازم به یاد آوری است که با تحمل سختی فراوانی که بر اثر ریاضت اقتصادی داشتم کل هزینه های تحصیل من در مقطع دکترا در هندوستان از شش میلیون تومان تجاوز نکرد. و در سال ۱۳۹۳ با پس اندازم و کمک پدرم موفق شدم آپارتمانم را در همان منطقه مشهد با یک آپارتمان ۷۰ متری (۸۰ ملیون) که آن هم در طبقه چهارم و بدون آسانسور بود تعویض کنم.

هنوز هم امکانات زندگی من در همان حدی است که گفتم. ضمن اینکه داخل دو اتاقم به جای فرش موکت انداخته ام. البته همین ماه با وامی که برداشتم یک خودروی سمند بنزینی خریدم و بلاخره در سن ۴۴ سالگی صاحب یک خودرو هم شدم. اما در کمال تعجب این هفته متوجه شدم که یارانه ام را قطع کردند! به ساین یارانه ها که مراجعه کردم نوشته بودند دلیل قطع یارانه من حقوق بالا! و مالک مسکن بودن است! البته یکی از همکارانم می گفت از آنجا که همه آنها هم مالک مسکن و خودرو هستند و حقوقشان حتی از حقوق من بیشتر است و یارانه هم می گیرند علت اصلی قطع یارانه من مقاله ای هست تحت عنوان “چرا باید انتخابات را تحریم کنیم؟” که چند روز قبل از قطع یارانه ام منتشر کردم.

جهت اطلاع شم و مسیولان نظام این در حالی است که ماه پیش یکی از دندانهایم را که درد می کرد کشیدم – پول ترمیم نداشتم! دو سه هفته ای هم هست که دندان کنار آن دندان درد می کند و فکر کنم باید آن را هم بکشم! ضمنا فشار خون هم دارم که باید یک فشار خون سنج بگیرم اما پول ندارم. از حقوقم که با مدرک دکترای تخصصی و ۲۱ سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش (رسمی هستم) ۲ میلیون و ۱۶۷ هزار تومان است ۵۰۰ هزار تومان برایم می ماند – بقیه را قسط مسکن و خودرو میدهم. این ها را نمی گویم تا شما گریه اتان بگیرد بلکه تمام آنچه می خواهم بگویم این است که این جمهوری اسلامی است که مرا به خاطر ایده ها و روش تدریس و صحبت ها و مقالاتم در تنگنا و تحت فشار روز افزون قرار داده است و عرصه را روز به روز بر من تنگتر می کند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله من تحت عنوان “ترعیب، بازداشت و شکنجه دکتر سید محمد حسن حسینی توسط سپاه پاسداران” را مطالعه بفرمایید.

هنوز هم من را از نظر اقتصادی “فلج” نگه داشته اند: هنوز هم به من اجازه تدریس در دانشگاه و حتی موسسات و حتی به صورت خصوصی هم نمی دهند – حتی در مدرسه هم کما فی السابق به من اضافه کار هم نمی دهند! هنوز هم همانند دوره احمدی نژاد من را که مدرک دکترای تخصصی آموزش زبان انگلیسی دارم مجبور می کنند در مدارس کار و دانش در کلاس اول رشته های خیاطی (پسران) تدریس کنم. این دانش آموزان که غالبا معتاد و … می باشند حتی نمی توانند نام و نام خانوادگی خود را به فارسی بنویسند. هنوز هم برای متوقف کردن من از انتقاد کردن و مقاله نوشتن و …. اعضای خانواده من و به ویژه تنها برادرم و هفت خواهرم را به گروگان گرفته اند و حتی بعد از ساقط کردن آنها از هستی و نیستی آنها و فرزندانشان را تهدید ناموسی هم می کنند. تنها برادرم امسال هم در کنکور کارشناسی ارشد برای سومین سال پیاپی رد شد و حق ادامه تحصیل را از او هم گرفتند. با من هم همین کار را کرده بودند و برای همین هم من برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفتم.

در آنجا (هندوستان) هم با صرف بیت المال دست به “هر” رذالتی زدند تا من موفق نشوم. هنوز هم به من حتی اجازه ازدواج هم نمی دهند و در این مورد هم رذالت به خرج می دهند. هنوز هم دست به “هر” رذالتی می زنند تا من را منحرف و آلوده کنند و برایم پرونده سازی و از آموزش و پرورش اخراج کنند. – مقاله ای را که ذکر شد مطالعه بفرمایید تا متوجه این واقعیت شوید که ایشان کارهایی را با من و نسل من کردند که یزید هم با اجداد ما نکرد – تنها به جرم اینکه من نمی توانم یک قلم به دست سر سپرده باشم – تنها به جرم اینکه در هر شرایطی بر علیه ظلم و ستم و فساد و غارت و ریا و استبداد تحت لوای اسلام در این سرزمین می گویم و می نویسم.

منابع

وبلاگ شخصی نویسنده (دکترسید محمد حسن حسینی)

http://beyondelt.blogfa.com

در سیطره سپاه شیطان پیغمبر نما

ویدیوی کوتاه روش تدریس من که در واقع پیشنهاد من به تمامی معلمان و اساتید برای گذار به دموکراسی است:
https://youtu.be/cPtOUaIkJlk


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.