محکومين شريف ساعدپناه و مظفر صالح نيا، دو عضو هيات مديره اتحاديه آزاد کارگران ايران به شش ماه حبس

Friday, 12th April, 2013
اندازه قلم متن

saed-panah

شريف ساعدپناه و مظفر صالح نيا، دو عضو هيات مديره اتحاديه آزاد کارگران ايران، به اتهام توهين به نظام هر يک به شش ماه زندان محکوم شدند.

به گزارش اتحاديه آزاد کارگران ايران،‌ حکم زندان از سوی دادگاه انقلاب سنندج به وکيل مدافع اين دو فعال کارگری ابلاغ شد.

شريف ساعدپناه و مظفر صالح‌نيا پيشتردر دی ماه سال ۹۰ بازداشت و پس از دو هفته آزاد شده بودند.

نخستين جلسه محاکمه اين دو فعال کارگری روز ۲۵ اسفند سال ۹۰ و آخرين جلسه محاکمه روز پنجم اسفند سال گذشته برگزار شد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.