سرلشکر سلامی: سپاه برای ساختن ایران اسلامی عجله دارد

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ‌برای ساختن ایران اسلامی عجله داریم و سستی و کاهلی باید کنار برود، گفت: سپاه از آن مردم و خادم مردم است.

پاسدار حسین سلامی‌ فرمانده کل سپاه که به استان مرکزی سفر کرده است یک  پروژه تقاطع غیرهم‌سطح میدان ورزش (آزادگان اراک) را افتتاح کرد .

این پروژه که سپاه پاسداران آن را بزرگ‌ترین پروژه غرب کشور نامیده توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به بهره‌برداری رسیده است .

‌فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش سپاه برای محرومیت‌زدایی افزود: ما برای ساختن این کشور عجله داریم و سستی و کاهلی باید کنار برود، باید با انگیزه‌های راسخ و بهره‌مندی از استعدادهای داخلی و روحیه جهادی در جهان بدرخشیم و شهرها و روستاها باید آباد باشند.

گفتنی است ورای تمام پروژه هایی که تا کنون سپاه پاسداران تحت عنوان سازندگی در ایران انجام داده است از سدها و اتوبانها و … تا نیروگاهها و پالایشگاهها بخش عمده آنها اگرچه پروژه های عظیم و مدرنی بوده است و سپاه پاسداران انجام داده اما یا در کار کارشناسی و یا طراحی و پیمانکاری و … همواره دچار ضعف و نقصان بوده است .

در ایام فروردین و روزهای نوروزی، ایران شاهد سیلابهای گسترده ای بود که در بخشهای شمالی و جنوبی کشور بزرگترین عامل تشدید خسارات سیل پروژه های سد سازی ، اتوبان سازی بر روی مسیل ها و خطوط غیر کارشناسانه راه آهن و… بود که عمدتا توسط سپاه پاسداران ساخته شده بود .

از: ایران بریفینگ

 

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل