احضار مردم در عسلویه به دادگاه برای نپرداختن قبض آب و برق

استان‌وایر– رییس شورای شهر یکی از روستاهای عسلویه در استان بوشهر از احضار اهالی به دلیل نپرداختن قبوض آب و برق خبر داده و گفته است حساب بانکی برخی به این دلیل مسدود شده است.

«عبدالواحد علیزاده»، در نشست شوراهای بخش «چاه مبارک» در روز شنبه ۱۸ بهمن گفت: در حالی که مردم بوشهر بهترین میزبان برای  پتروشیمی‌ها بوده اند، شرم آور است که بخاطر قبوض آب و برق مردم  به دادگاه احضار شوند و حساب بانکی آنها مسدود و اموال‌شان توقیف شود.

علیزاده به مشکلات ایجاد شده برای روستاییان به وسیله شرکت‌های پتروشیمی اشاره کرد و افزود: دامداری و حتی دریای ما به خاطر آلوده بودن عسلویه  آلوده شده  و همه چیز این شهر بخاطر پسماندهاى پتروشیمى‌ها ناسالم است. 

رئیس شورای روستای «سهموجنوبی» با بیان اینکه در جزیره «لاوان» آب و برق از زمان اکتشاف نفت مجانی است، گفت چرا در عسلویه با وجود این همه شرکت‌های غول پیکر و فازهای پتروشیمی‌ این قانون وجود ندارد؟

علیزاده تاکید کرده است که  با وجود تعداد زیاد شرکت‌‌های اقتصادی و پتروشیمی در عسلویه مردم فکر می‌کردند مشکلات آنها از آب و برق گرفته تا اشتغال جوانان و…حل خواهد شد، ولی  پس از گذشت سال‌ها اوضاع از قبل بدتر شده است.

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل