معاون فرمانده سپاه: مردم رغبت چندانی به دیدن برنامه‌های صداوسیما ندارند

مجید بذرافکن معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده سپاه پاسداران

مجید بذرافکن معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده سپاه پاسداران

معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده سپاه پاسداران می‌گوید مردم ایران رغبت چندانی به دیدن برنامه‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ندارند.

مجید بذرافکن چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه در جمع بسیجیان استان مرکزی در اراک گفت: «زیرساخت‌های فضای مجازی در اختیار دشمنان است، از طرفی مردم رغبت چندانی به تماشای تلویزیون ندارند.»

این نخستین بار نیست که مقام‌های جمهوری اسلامی نسبت به عدم رغبت مردم ایران به برنامه‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی اذعان می‌کنند.

یک مقام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشتر گفته بود که صداوسیما «بزرگ‌ترین آسیب اجتماعی» است و مردم به رسانه‌های رسمی «اعتماد» ندارند.

محمدرضا جوادی یگانه، رئیس وقت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت ارشاد، افزوده بود که «تلگرام»، «اینستاگرام»، «فیس‌بوک» و «یوتیوب» نفوذ بسیار زیادی بر مردم ایران دارند.

صداوسیمای جمهوری اسلامی زیر نظر مستقیم دفتر رهبر جمهوری اسلامی اداره می‌شود و رئیس این سازمان را شخص رهبر منصوب می‌کند.

در حالی که در ایران شبکه‌ تلویزیونی خصوصی وجود ندارد، حکومت همواره در تلاش برای محدودتر کردن اینترنت بوده است.

معاون فرمانده سپاه همچنین از بسیجیان خواست که حضور خیابانی خود را تقویت کنند.

بذرافکن گفت: «خیابان‌ها محیطی است که بسیجیان برای تبلیغ و بازگو کردن حقایق می‌توانند از آن استفاده کنند و از این فرصت نباید غافل شد.»

پس از اعتراضات سراسری «زن، زندگی، آزادی»، فشار نهادهای امنیتی و انتظامی بر زنان و دختران برای اعمال حجاب اجباری افزایش یافته و حضور کسانی که «حجاب‌بان» نامیده نمی‌شوند، در خیابان‌ها بیشتر شده است.

جمهوری اسلامی مدعی است که وظیفه این حجاب‌بان‌ها «تذکر لسانی» است، اما گزارش‌های زیادی از برخورد فیزیکی آنان با مردم نیز منتشر شده است.

از: رادیو فردا

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل