سایت ملیون ایران

منبع اسرائیلی: تصمیمات کلیدی درباره حمله به ایران گرفته‌ شده

به نوشته تایمز اسرائیل، به نقل از یک مقام اسرائیلی، نخست وزیر این کشور شامگاه سه‌شنبه در نشستی با وزیران ارشد و مقامات امنیتی و نظامی اسرائیل “تصمیمات کلیدی” درباره حمله قریب الوقوع به ایران را گرفته است.

نتانیاهو و گالانت در یک نشست نظامی (عکس از آرشیو)
نتانیاهو و گالانت در یک نشست نظامی (عکس از آرشیو)عکس: Amos Ben-Gershom/GPO/picture alliance
۱۵ دقیقه پیش

گالانت: پاسخ به حمله ایران “کشنده، دقیق و غافلگیرکننده” خواهد بود

یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل عکس: DREW ANGERER/AFP/Getty Images

یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل، در یک پیام ویدئویی که روز چهارشنبه ۹ اکتبر (۱۸ مهر) منتشر شد، گفت که پاسخ تلافی‌جویانه کشورش به حمله موشکی جمهوری اسلامی در روز اول ماه اکتبر، “کشنده، دقیق و غافلگیرکننده” خواهد بود.

او تاکید کرد که نیروی هوایی اسرائیل در این حمله آسیبی ندیده است، همه باندهای پایگاه “در حال عملیات هستند” و به هیچ هواپیمایی آسیب نرسیده است. گالانت همچنین گفت که به سربازان و غیرنظامیان نیز آسیبی وارد نشده است.

وزیر دفاع اسرائیل در همین حال تصریح کرد: «تمام سیستم امنیتی اسرائیل، از سرباز روی زمین گرفته تا نخست‌وزیر، با حمله به جمهوری اسلامی هماهنگ است. کل زنجیره فرماندهی در یک خط قرار دارد و بر روی این موضوع متمرکز است.»

گالانت همچنین خاطرنشان کرد: «هرکس به ما حمله کند، صدمه خواهد دید و بهای آن را خواهد پرداخت. حمله ما مرگ‌بار، دقیق و مهم‌تر از همه، تعجب آور خواهد بود. آنها متوجه نمی‌شوند که چه اتفاقی افتاده و چگونه رخ داده است و نتایج را آن خواهند دید.»

از: دویچه وله 

خروج از نسخه موبایل