منبع اسرائیلی: تصمیمات کلیدی درباره حمله به ایران گرفته‌ شده

چهارشنبه, 18ام مهر, 1403
اندازه قلم متن

به نوشته تایمز اسرائیل، به نقل از یک مقام اسرائیلی، نخست وزیر این کشور شامگاه سه‌شنبه در نشستی با وزیران ارشد و مقامات امنیتی و نظامی اسرائیل “تصمیمات کلیدی” درباره حمله قریب الوقوع به ایران را گرفته است.

نتانیاهو و گالانت در یک نشست نظامی (عکس از آرشیو)
نتانیاهو و گالانت در یک نشست نظامی (عکس از آرشیو)عکس: Amos Ben-Gershom/GPO/picture alliance
۱۵ دقیقه پیش

گالانت: پاسخ به حمله ایران “کشنده، دقیق و غافلگیرکننده” خواهد بود

یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل
یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل عکس: DREW ANGERER/AFP/Getty Images

یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل، در یک پیام ویدئویی که روز چهارشنبه ۹ اکتبر (۱۸ مهر) منتشر شد، گفت که پاسخ تلافی‌جویانه کشورش به حمله موشکی جمهوری اسلامی در روز اول ماه اکتبر، “کشنده، دقیق و غافلگیرکننده” خواهد بود.

او تاکید کرد که نیروی هوایی اسرائیل در این حمله آسیبی ندیده است، همه باندهای پایگاه “در حال عملیات هستند” و به هیچ هواپیمایی آسیب نرسیده است. گالانت همچنین گفت که به سربازان و غیرنظامیان نیز آسیبی وارد نشده است.

وزیر دفاع اسرائیل در همین حال تصریح کرد: «تمام سیستم امنیتی اسرائیل، از سرباز روی زمین گرفته تا نخست‌وزیر، با حمله به جمهوری اسلامی هماهنگ است. کل زنجیره فرماندهی در یک خط قرار دارد و بر روی این موضوع متمرکز است.»

گالانت همچنین خاطرنشان کرد: «هرکس به ما حمله کند، صدمه خواهد دید و بهای آن را خواهد پرداخت. حمله ما مرگ‌بار، دقیق و مهم‌تر از همه، تعجب آور خواهد بود. آنها متوجه نمی‌شوند که چه اتفاقی افتاده و چگونه رخ داده است و نتایج را آن خواهند دید.»

از: دویچه وله 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.