پاسخگویی رژیم نسبت به مرگ مشکوک دختر خوزستانی

dokhtar shadegan

با وجود سپری شدن بیش از چهل روز از مرگ مشکوک ریحانه دختر عرب زبان اهل شادگان خوزستان همچنان مسئولان جمهوری اسلامی در این شهرستان سکوت اختیار کرده و خود را موظف به پاسخگویی نمی دانند.

ریحانه دختر ۱۶ ساله اهل شادگان که به گفته خانواده اش با تزریق اشتباه آمپول در بیمارستان شهیدمعرفی زاده این شهر جان باخته است. در این راستا سکوت معنا دار و عدم پاسخگویی مسئولین بیمارستانی از یک طرف و بی تفاوتی و کم محلی مسئولین این شهرستان بر مشکوک بودن مرگ ریحانه دامن می زند.

دکترسالمیان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان و دکترحسیبی رئیس بیمارستان شهیدمعرفی زاده تشکیل کمیته پیگیری مرگ مشکوک این دختر عرب  زبان را بکلی رده کرده و مخالفت خود با آن را اعلام کرده اند.

در حالیکه مسئولان امنیتی شهرستان بهمراه اکیپ بیمارستان معرفی زاده متهم به دست داشتن در قتل ریحانه هستند، این مسئولان علت مرگ وی را ابتلا به بیماری تب کنگو نسبت می دهند؛ ادعائی که خود بی مبالتی و اهمال مسئولان در برخورد با مردم این شهرستان را نشان می دهد.

بنا به گزارشهای واصله از شهر فلاحیه، مسئولان امنیتی این شهرستان با فشار بر خانواده ریحانه نسبت به دادن هرگونه اطلاعات به خبرگزاریهای درباره علت مرگ دخترشان هشدار داده اند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در حقوق بشر

توسط -

سایت ملیون ایران در تاریخ

یک دیدگاه

  1. با سلام خدمت دوستان
    یه عرض کوچک داشتم که خدمتتون خواهم گفت:
    عزیزی که این مطلب رو نوشتید لطفا از این پس برای درج اخبار و نشاندن واژه ها روی صفحه دقت بیشتری به خرج بدید در ضمن لطف کنید واژه عرب زبان رو اصلاح نموده و واژه عرب بدون پسوند رو درج بفرمایید چون ما خوزستانیها عرب زبان نیستیم عرب هستیم عرب اصیل.
    متشکرم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل