برنده مدال طلای این هفته (۲)!

شنبه, 27ام شهریور, 1395
اندازه قلم متن

برنده مدال طلای این هفته!

سایت ملیون ایران: دُرٌ فشانی امامان جمعه، سرداران سپاه و دیگر عوامل «نظام» در طول هفته گذشته ما را بر آن داشت که در مقابل این پرت و پلاگوئی ها دست به اقدامی بزنیم. قرار بر این شد که در آخر هر هفته مدال طلای چرند و پرند گویی را به یکی از گویندگان تقدیم نمائیم. خوانندگان نیز میتوانند ما را در انتخاب برنده این مسابقه یاری کنند و پیشنهادات خود را زیر عنوان “مدال طلای این هفته” برای سایت ملیون ارسال دارند.

 

دُرٌ فشانان این هفته

کاندیدای اول – آیت الله خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی: “دوچرخه‌سواری بانوان در مجامع عمومی و در منظر نامحرم، غالبا موجب جلب نظر مردان و در معرض فتنه و به فساد کشیده شدن اجتماع و منافی با عفت بانوان است و لازم است ترک شود و در صورتی که در منظر نامحرم نباشد اشکال ندارد”. به عبارت دیگر زنان فقط در پستوی خانه میتوانند دوچرخه سواری کنند!

کاندیدای دوم – محمدرضا نقدی، فرمانده سازمان بسیج: “کل نژاد آمریکا و غرب بر پولشویی، تبانی با قاچاقچیان سلاح، مواد مخدر و قاچاق بچه‌ است”.

کاندیدای سوم – رحیم مشایی، مشاور و رییس دفتر احمدی نژاد: “آمریکا، انگلیس و اسرائیل در انتخابات ریاست جمهوری دهم تلاش کردند که احمدی نژاد رییس جمهور نشود، تصریح کرد: آنها مایل بودند کسانی که در برابر آنها کوتاه آمده و ضعیف هستند به قدرت بازگردند”.

کاندیدای چهارم – حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در ادامه بحث حقوقهای نجومی، به این نکته که گفته می‌شود قانونی در این باره نداریم، اشاره کرد و در پاسخ به چنین موضوعی، موضع رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و گفت: “وقتی آقا می‌گویند خیانت است، یعنی قانون”.

کاندیدای پنجم – احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری: “… یکی از مسائلی که (علی خزعلی) چندین بار به من فرمودند- نمی‌دانم یادشان رفته بود که قبلاً به من گفته‌اند و شاید به این دلیل چند بار تکرار کردند- این بود که: «یک وقتی در یکی از خیابان‌های تهران راه می‌رفتم. آقایی به من رسید». اسم آن آقا را هم گفتند و یادداشت کرده‌ام. گفتند: «به من رسید و گفت: حضرت ولی‌عصر  به شما سلام رساندند!”.

کاندیدای ششم – علم الهدی امام جمعه مشهد: “حالا که آمریکا ۳۷ سال است مثل سگ در اطراف کشور پارس می‌کند، برویم با آن‌ها مذاکره کنیم؟/  آمریکا در ایران ۴۰ هزار مستشار نظامی داشت”!

همانطور که ملاحظه میشود در این هفته رقابت بین دُرٌفشانان بسیار شدید بود و هیات تحریریه به اینجهت برنده مدال طلا را با توجه به مقام در نظام تعیین نمود و آن را به آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی اختصاص داد. 

جائزه هفته (۱)

be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.