عدم پرداخت ماه ها حقوق، حق بیمه ومطالبات بیش از ۱۰۰ کارگر شهرداری سی سخت

یکشنبه, 28ام شهریور, 1395
اندازه قلم متن

kargaran-shahrdari-si-sakht
کارگران شهرداری سی سخت در استان کهکیلویه وبویر احمد میگویند که شهرداری هنوز بابت مطالبات مربوط به دستمزد شش ماه گذشته ومطالبات مربوط به سال ۹۲ هنوز با آنها تسویه حساب نکرده است.

به گزارش۲۷شهریورایلنا،تعدادی از کارگران شهرداری سی سخت افزودند: دستکم ۱۰۲کارگری که در شهرداری و سازمانهای وابسطه به آن به صورت رسمی ،قراردادی وپیمانی مشغول کارند که از اسفند ماه سال ۹۴ بابت عمده مطالبات مزدی خود طلبکارند.

برپایه این اظهارات کارگران مورد نظر در این مدت تنها مبالغی جزئی را به صورت علی الحساب دریافت کردهاند و در اصل بابت عمده مزایای مزدی شش ماه گذشته ، عیدی و حدود ۵ماه از مطالبات مزدی سال ۹۲ بستانکار هستند.

به گفته این کارگران، علاوه بر همه این موارد همسان با دستمزد سال جاری، شهرداری سی سخت در پرداخت حق بیمه آنها به تامین اجتماعی نیز کوتاهی کرده است.

به نقل از این کارگران که در دارای سوابق ۶ تا ۱۳ساله در شهرداری سی سخت هستند، گفته میشود که مشکلات شهرداری سی سخت از چندین سال پیش زمانی آغاز شده که بسیاری از نهاد های مختلف دولتی وخصوصی از پرداخت به موقع عوارض شهرداری خوداری می کنند.

این کارگران با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری فقط بابت عوارض سالهای ۸۹ تا ۹۴ بیش از ۶میلیارد تومان از چند نهاد دولتی مستقر در این شهر طلب کار است گفت: طبق اظهارات برخی مسئولان شهرداری ،در صورتیکه شهرداری بتواند با همکاری مسئولان استانی وشهرستانی مطالبات معوقه خود را نهاد های مختلف دولتی وصول کند توانایی پرداخت یکجای همه معوقات مالی وبیمه ای کارگران را خواهد داشت.
be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.