آیت‌الله دری نجف آبادی هم انتقاد میکند: سال ۸۸ خودسرانه زندانیان را به کهریزک بردند/ توبه برخی بعد از ۷ سال دیگر اثری ندارد

جمعه, 2ام مهر, 1395
اندازه قلم متن

سایت ملیون ایران: در ویکی پدیای فارسی در مورد آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی آمده است:

“نجف آبادی پس از افشای قتل‌های زنجیره‌ای استعفاء کرده و یونسی جانشین وی گردید”، “عبدالله نوری درجلسه دادگاه خود، وی را متهم به آگاه بودن از قتل‌ها زنجیره ای کرد” و “اتحادیه اروپا طی تصمیم مورخ ۲۳ فروردین ۱۳۹۰ (۱۳ آوریل ۲۰۱۱)، ۳۲ مقام ایرانی از جمله قربانعلی دری نجف‌آبادی را به دلیل نقشی که در نقض گسترده و شدید حقوق شهروندان ایرانی داشته‌اند، از ورود به کشورهای این اتحادیه محروم کرد. کلیه دارایی‌های این مقامات نیز در اروپا توقیف خواهد شد”.

باید روشن باشد که وقتی فردی با چنین سوء سابقه از فرد بدسابقه دیگری مانند سعید مرتضوی انتقاد و یا از “اشتباه” صحبت میکند، قصد وی مطمئنا دفاع از حقوق انسانی نیست.

اصل خبر از عصر ایران:

آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی

آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی

در زمانی که دادستان کل کشور بودم براثر غفلت بعضی از افراد یک خانم براثر حادثه ای فوت نمود و این موضوع موجب قطع رابطه دولت کانادا با ایران شد.

آیت الله دری نجف آبادی اعلام کرد: در سال ۸۸ به عنوان دادستان کل کشور،مخالف انتقال زندانیان به کهریزک بودم و پافشاری کردم که این کار انجام نشود.

به گزارش عصر ایران، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک شامگاه پنج شنبه در گردهمایی روحانیون شهرستان خمینی شهر اصفهان افزود: امروز بعضی افراد دخیل در قضیه کهریزک بعد از ۷ سال اعلام می کنند که ما توبه کردیم اما توبه آن ها دیگر اثری ندارد زیرا زیانهای سنگینی برای کشور داشته است .

وی ادامه داد: این غفلت باعث شد تمام دنیا علیه نظام ما معرکه بگیرند، علیه ما توطئه کنند و قانون تصویب نمایند.

به گزاش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی گفت: در سال ۸۸ در قضیه زندان کهریزک صددرصد مخالف بعضی از اعمال و رفتار مسئولان وقت بودم و در آن زمان به عنوان دادستان کل کشور دستور دادم که انتقال زندانیان صورت نگیرد و حتی آقای اژه ای و دیگران نیز مخالفت خود را در این موضوع اعلام کردند ولی آن ها خودسرانه دست به این حرکت غلط زدند،حالا بعد از ۷ سال اعلام می کنند که اشتباه کرده ایم.

آیت‌الله دری نجف آبادی: سال ۸۸ خودسرانه زندانیان را به کهریزک بردند/ توبه برخی بعد از ۷ سال دیگر اثری ندارد

عضو خبرگان رهبری گفت: در زمانی که دادستان کل کشور بودم براثر غفلت بعضی از افراد یک خانم براثر حادثه ای فوت نمود و این موضوع موجب قطع رابطه دولت کانادا با ایران شد .

وی یادآوری کرد: دولت کانادا براثر همین غفلت علیه نظام ما کارشکنی زیادی کرد.

آیت الله دری نجف آبادی بیان داشت: بعضی مواقع به خاطر اشتباه و کار غلط یک فرد ۸۰ میلیون جمعیت زیر سؤال می روند .

وی ادامه داد: یک اشتباه، آثار سوء زیادی را به همراه دارد و ممکن است از یکسو برای کشور و نظام زحمت ایجاد نماید و از دیگر سو، موجب استفاده سوء دشمنان شود.

be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.