یک زندانی در ارومیه و یک زندانی در تایباد اعدام شدند و دست کم یک زندانی در قزلحصار برای اجرای حکم اعدام به انفرادی انتقال یافت

دوشنبه, 5ام مهر, 1395
اندازه قلم متن

no-be-edam

یک زندانی در زندان ارومیه اعدام شد

سحرگاه روز جاری یک زندانی با اتهام قتل در زندان مرکزی ارومیه به دار آویخته شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، سپیده‌دم امروز دوشنبه پنجم مهرماه، حکم قصاص یک زندانی با اتهام قتل در زندان مرکزی ارومیه اجرا شد.

«امیر بهروز» هویت احراز شده این زندانی توسط هرانا است. وی روز گذشته جهت اجرای حکم به سلول انفرادی منتقل و موفق به کسب رضایت اولیای دم نشد.

آقای بهروز پیش از این نیز یک بار برای اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی منتقل شده بود که با گرفتن مهلت به بند بازگشته بود.

*****

ejraye-hokm-edam-300x191

یک زندانی در زندان تایباد اعدام شد

یک زندانی ۳۱ ساله با اتهامات مربوط به “مواد مخدر” صبح روز جاری در زندان تایباد در استان خراسان رضوی به دار آویخته شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، هادی اسکویی، ۳۱ ساله و اهل حومه شهر تایباد، صبح امروز چهارم مهرماه در زندان این شهر با اتهامات مربوط به مواد مخدر اعدام شد.

شایان ذکر است، برادر این زندانی نیز چند سال گذشته با اتهامات مشابه در همین زندان اعدام شده بود.

یک منبع نزدیک به خانواده این زندانی به گزارشگر هرانا گفت: “در زندان تایباد بدون اطلاع قبلی زندانی محکوم به اعدام را برای اجرا می‌برند. حتی به خانواده اش هم خبر نمی دهند و چیزی به نام ملاقات آخر در این زندان وجود ندارد.”

*****

انتقال دست‌کم یک زندانی برای اعدام از زندان رجایی‌شهر

روز جاری دست‌کم یک زندانی با اتهامات مربوط به مواد مخدر از زندان رجایی‌شهر کرج برای اجرای حکم اعدام به زندان «خورین» ورامین منتقل شد. گزارش‌ها حاکی است احتمالا تعداد زندانیان منتقل شده بیش از یک نفر بوده ولی تعداد و اسامی آنان تا لحظه تنظیم این خبر مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز جاری دست‌کم یک زندانی با اتهامات مربوط به مواد مخدر از زندان رجایی شهر کرج برای اجرای حکم اعدام به زندان خورین ورامین منتقل شد.

هویت احراز شده این زندانی توسط هرانا «مهدی نظری» است.

آقای نظری که پیش از انتقال به زندان رجایی شهر در زندان قزلحصار کرج نگهداری می‌شد، در منطقه پاکدشت دادگاهی و به اعدام محکوم شده است، به همین دلیل برای اجرای حکم اعدام به زندان «خورین» ورامین منتقل شده است.

گزارش‌ها حاکی است تعداد زندانیان منتقل شده بیش از یک نفر بوده ولی تعداد و اسامی آنان تا لحظه تنظیم این خبر مشخص نیست.

be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.