برنده مدال طلای این هفته (۴)!

شنبه, 10ام مهر, 1395
اندازه قلم متن

برنده مدال طلای این هفته!

سایت ملیون ایران: مدتهاست دُرٌ فشانی امامان جمعه، سرداران سپاه و دیگر عوامل «نظام» ما را بر آن داشته است که در برابر این پرت و پلاگوئی ها کاری بکنیم. تصمیم بر این شد که در آخر هر هفته مدال طلای چرند و پرند گویی را به یکی از گویندگان تقدیم نمائیم.

 دُرٌ فشانان این هفته

  1. یک روحانی: “گرگهای گرسنه به خاطر امام حسین من را نخوردند”. آیا منظورشان اینست که ایشان به علت عمامه ای که بر سر دارند از حمله گرگها مصون ماندند؟
  1. علم‌الهدی امام جمعه مشهد: “هیچ مخالفتی با گردشگری ندارم اما توسعه گردشگری مشهد باید حول‌محور حرم رضوی باشد!” آقای علم الهدا برای اولین بار زائران حرم رضوی را به مقام گردشگر تقلیل داده است و این نشانه ای از نفوذ سکولاریسم در مراجع دینی است.
  1. آیت الله خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی: “به یک نفر گفتم صلاح نمی‌دانیم در فلان قضیه شرکت کنید”. در مورد معجزات امام خامنه ای همه چیز دیده بودیم غیر از هنر معماگویی که به این ترتیب آن نیز به منصه ظهور رسید.
  1. حسن عباسی، نظریه پرداز سپاه پاسداران ایران: “عربستان و ترکیه رتبه اول حرام‌زادگی در منطقه را دارند”. به علت استدلال قوی و کشف بی سابقه، ایشان لایق نامزدی برای گرفتن مدال طلا میدانیم.
  1. آیت‌الله علی صافی اصفهانی در اعتراض به برگزاری کنگره شمس تبریزی: “بوسیله امثال مولوی و شمس تبریزی فساد را و بت پرستی ر ا و شهوت رانی را و ناپاکی را و جهل و نادانی و خرافه پرستی را بنام عرفان جایگزین نماید و این پست ترین موجودات را (که فرمود انهم اخس طوائف الصوفیه (۱)) شریف ترین خلق خدا معرفی کند”. ایشان نیز بر اساس تجربه به چنین قضاوت بی سابقه و تاریخی رسیده اند و به این جهت شایسته نامزدی برای گرفتن مدال طلا هستند.

هیات تحریریه نتوانست در مورد برنده مدال طلای این هفته تصمیم بگیرد و این تصمیم را به خوانندگان محترم واگذار میکند. 

جائزه هفته پیش 

be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.