دادستان کل کشور: نمایندگان مجلس (که تقاضای تجدید نظر در حکم نرگس محمدی کرده بودند) ضلع سوم یک مثلث شوم هستند

سه شنبه, 27ام مهر, 1395
اندازه قلم متن

narges-mohammadi-e1467898692393

سایت ملیون ایران: آقای محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور در روزهایی از حکم ۱۶ سال نرگس محمدی مادر دو فرزند به اتهاماتی سراسر ناروشن و مبهم دفاع میکند که معلوم شده که پرونده قاری نزدیک آیت الله خامنه ای که متهم به تجاوز به حداقل پنج نوجوان اذان گو و قاری قرآن میباشد، سالهاست به اقدامات جنایتکارانه خود علیه کودکان ادامه میدهد و قوه قضائیه با اشاره “بیت رهبری” از هرگونه پیگرد وی خودداری نموده است. در حالی که مخالفان رژیم و مبارزان مدنی با اتهامات واهی ظرف مدت کوتاهی به مجازاتهای سنگین محکوم میشوند خودی های رژیم و نزدیگان رهبر در صورت ارتکاب به بزرگترین جنایات نیز از مجازات مصون هستند. اینست عدالت در جمهوری اسلامی. در این شرائط دفاع “دادستان کل کشور” از حکم سنگین نرگس محمدی را چه میتوان نام نهاد؟

خبر از زیتون:

محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور، با انتقاد از نامه اخیر برخی نمایندگان مجلس برای بازنگری در پرونده قضایی نرگس محمدی گفت اقدام آن‌ها حمایت از «ضلع سوم یک مثلث شوم» است. 817945_216

منتظری گفت افرادی که نمایندگان مجلس از آن‌ها حمایت کرده‌اند را «عناصر مطرودی» توصیف کرد که «پرونده‌هایی دارند که از وضعیت مناسبی برخوردار» نیست و به نمایندگان مجلس توصیه کرد «قبل از نوشتن نامه» وضعیت «پرونده آن‌ها را بررسی کنند».

هفته جاری عده‌ای از نمایندگان مجلس نامه‌ای خطاب به صادق لاریجانی نوشته و خواستار بازنگری در روند محاکمه نرگس محمدی، فعال حقوق بشر، شده‌اند. حکم ۱۶ سال زندان محمدی به تازگی از سوی دادگاه تجدیدنظر تایید شد.

به گفته منتظری «این حرکت‌ها از روی نادانی انجام شود برای جامعه و نظام مصیبت است و اگر این حرکت‌ها عمدی باشد برای جامعه مصیبت بزرگی است.»

میزان به نقل از دادستان کل کشور نوشت: «مسئله برجام یک مثلث درست‌ شده است که یک ضلع آن در خارج از کشور که خود را مدعیان حقوق بشر می‌خوانند و ضلع دیگر درون کشور و افرادی را در داخل تربیت‌کرده‌اند و به آن‌ها خط می‌دهند. متأسفانه ضلع دیگر این مثلث در قالب مسئولانی است که در جامعه شاهد آن هستیم که نادانسته و از روی جهل و غفلت حرکت‌هایی می‌کنند.»


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.