افشای فساد کلان ۱۰۰۰ میلیاردی صادق لاریجانی توسط شبکه جهانی “دُرّ تی وی” + ویدئو

جمعه, 30ام مهر, 1395
اندازه قلم متن

چرا هزاران میلیارد از درآمد بیت المال باید به حسابهای شخصی صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه واریز شود؟

منابع خبری شبکه جهانی “دُرّ تی وی” از وجود ۶۳ حساب شخصی با موجودی ۱۰۰۰ میلیارد تومان متعلق به صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه خبر دادند.

پایه این فساد کلان صورت گرفته توسط رئیس قوه قضائیه را آقای ناصر سراج، رئیس بازرسی کل کشور اعلام و کمیته سه نفری تشکیل شده از نماینده سازمان بازرسی کل کشور، نماینده دولت و نماینده قوه قضائیه تایید کرده اند.

لازم به ذکر است که ۶۳ حساب شخصی متعلق به رئیس قوه قضائیه با موجودی ۱۰۰۰ میلیارد تومان، تنها تک امضای صادق لاریجانی را دارد و تاکنون سه نفر از قوه قضائیه و دو نفر از بانک ملی که اقدام به افشای این فساد کلان کرده اند، بازداشت شده اند.

be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

۲ نظر

  1. یکی دیگر از مهره های نظام فاشیستی مذهبی سوخت که پیش خودش تمرین رهبری می کرد.یکی یکی جمع یاران پراکنده می شوند.در آخر میماند مجتبا«مجتبی» که اصلاح طلبان دولتی مثل زمان مرگ خمینی کیسه های شن را جلو ادارات و غیره خواهند چید.
    بمناسبت نور رحمانی قرآن
    اما ماجرای سعید جان«دیگر عشق آغا»؛ این ماجرا بصورت جک بین مردم رواج دارد.وقتی میخواهند بهم توهین کنند؛ می گویند:روتُ کم کُن، والا می فرستیم ات کلاس قرآن ها

  2. این آقا هرگز به این مقدار تن نمیداد. حالا گویا آخر کار است بعنیمت بردن حتی یک ریال از بیتالمال خود نعیمی است جنگی و از شیر ماد حلاتر…
    نوش جانت آقای لاریجانی و خانواده