برنده مدال طلای دُرفشانی این هفته (۷)!

شنبه, 1ام آبان, 1395
اندازه قلم متن

برنده مدال طلای دُرفشانی این هفته!

سایت ملیون ایران هر هفته جائزه مدال طلای چرند و پرند گوئی را به دُرٌفشانی های امامان جمعه، سرداران سپاه و دیگر عوامل «نظام» تقدیم میکند. مطالب درون پرانتز از ماست.

دُرفشانان این هفته

  1. حسن عباسی، استاد دانشگاه امام حسین و فرماندهان سپاه و تئوریسین رزیم اسلامی: «دلیل اصلی خشک ‌شدن سدهای کشور، بالا بودن معصیت است».
  1. محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور: “نمایندگان مجلس ضلع سوم یک مثلث شوم هستند”. منظور ایشان آن نمایندگان مجلس است که تقاضای تجدید نظر در حکم خانم نرگس محمدی را کرده بودند.
  1. محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری: “ترجیح ملی‌گرایی به دین از آفات جامعه است” (از آفات دین یا از آفات جامعه؟).
  1. علی خامنه ای، ولی فقیه و رهبر جمهوری اسلامی: “عده‌ای تا کلمه‌ی «دشمن» تکرار می‌شود، ناراحت می‌شوند”. (در ادامه میخواهد بگوید، آنقدر تکرار میکنم تا این عده از ناراحتی بمیرند!).
  1. مصباح یزدی: “در بین سیاسیون فرد کاملاً باورمند به ولایت فقیه با قرائت امام سراغ ندارم”. در همان سخنرانی: “اگر دین اسلام به خوبی به مردم آمریکا معرفی شود، جذب و علاقه مند به آن می شوند.” (مشروط به اینکه قبلا اخراج مسلمانان از آمریکا قانون نشده باشد).
  1. کاظم صدیقی، امام‌جمعه موقت تهران: “پیوستن به جامعه جهانی ایران را به زمان قاجار و پهلوی می‌برد “.(در صورتیکه ما میخواهیم ایران را به عربستان ۱۴۰۰ سال پیش ببریم).
  1. عبدالله حاجی‌صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه: “کلید روحانی در قفل شکسته است”. (به علت خوشحالی و پایکوبی ایشان از اینکه با اقدامات رئیس جمهور گشایشی در وضعیت مردم ایجاد ننموده، شاید مدال طلای این هفته حق ایشان باشد!)

هیات تحریریه پس از بحث و بررسی به این نتیجه رسید که مدال طلای دُر فشانی این هفته را به آقای علی خامنه ای به علت شگفتی ایشان از ناراحتی افراد «از شنیدن نام دشمن» تقدیم کند.

مدال طلای دُرفشانی هفته پیش 

be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.