اخراج ناصر محمدزاده، وحید فریدونی و علی نوریانی، از کارگران شرکت واحد بدلیل پیگیری مطالبات قانونی

یکشنبه, 14ام آبان, 1391
اندازه قلم متن

سه تن از اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد بنامهای ناصر محمدزاده، وحید فریدونی و علی نوریانی بدلیل پیگیری مطالبات قانونی خود از کار اخراج شدند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، سه تن از اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد بدلیل پیگیری مطالبات قانونی خود از کار اخراج شدند.

این سه راننده که ناصر محمدزاده، وحید فریدونی و علی نوریانی نام دارند در حالی از کار اخراج شدند که طبق قوانین جمهوری اسلامی کارگران حق داشتن سندیکا و اتحادیه‌های کارگری و پیگیری قانونی مطالبات خود را دارند.

یکی از اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد به گزارشگر هرانا گفت: این سه نفر از اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد بودند و تنها بخاطر رسیدن به حقوق قانونی خود از مجاری قانونی دولت ایران بیکار شدند.

گفتنی است، علی نوریانی که در سامانه ۱ شرکت واحد راننده اتوبوس دوکابین بود، حقوق راننده اتوبوس کوچک را دریافت می‌نمود. این در حالی است که طبق قوانین راهنمایی و رانندگی ایران وسیله نقلیه‌ای که طول آن بیشتر از ۵ متر باشد باید کمک راننده داشته باشد.

این عضو سندیکا کارگران شرکت واحد ادامه داد: رانندگان آشنا به حقوق اجتمایی، تازمان استیفای حقوق خود از مجاری قانونی پیگیری مطالبات حقوقی خود می‌باشند و از هرگونه اقدامی فروگذار نخواهند شد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.