حمایت زندانیان سیاسی گوهردشت از مریم اکبری منفرد

دوشنبه, 17ام آبان, 1395
اندازه قلم متن

mariam-akbari

گروهی از زندانیان سیاسی گوهر دشت در نامه ای از درخواست مریم اکبری منفرد در دادخواهی از کشتارهای ۶۷ حمایت و فشارهای زندانبانان علیه او را محکوم کرده اند …

زندانی سیاسی، مریم اکبری منفرد، نخستین فرد از بازماندگان کشتارهای دهه ی ۶۰ است که به دادخواهی از بستگان جان باخته ی خود، علیه آمران این کشتارها شکایت رسمی تسلیم مقامات مسئول جمهوری اسلامی کرده است. او در زندان به همین دلیل تحت فشار قرار گرفته است.

زندانیان سیاسی گوهر دشت در نامه ای از درخواست مریم اکبری منفرد و دادخواهی خانواده های جان باختگان حمایت کرده اند:

واکنش ظالمانه رژیم به ندای مظلومیت و دادخواهی زندانی سیاسی مریم اکبری منفرد

چهارشنبه گذشته ضمن ملاقات مطلع شدیم که زندانی سیاسی مریم اکبری منفرد مدتی است که ممنوع الملاقات شده. سه برادر و یک خواهر مریم در دهه شصت اعدام شده اند که دو تن آنها از زندانیان سیاسی قتل عام شده در تابستان ۶۷ میباشند.

اکنون نفس دادخواهی مریم که طی نامه ها و دلنوشته هایش در این باره منتشر شده، جرم تلقی شده و رژیم فاسد در وحشت از این نامه ها، به فشار روانی و تهدید علیه او رو آورده و به دستور مقامات بالای دادستانی تلفن هفتگی و ملاقات او با همسر و بچه هایش را تا اطلاع ثانوی قطع کرده اند.
رژیم با این کار علاوه بر مریم، فرزندان کم سن و سال و همسر او را نیز زجر داده و شکنجه روانی میکند. در ضمن به بستگان ایشان گفته شده که: «مجریان اعدام ها فوت کرده اند شما چرا با این کارها آبروی اسلام را میبرید!».

در حالی که همه میدانیم اعضائ هیئت مرگ هم اکنون وقیحانه برسر کار و به جنایات خود مشغولند.
عاملان جزه‍ی قتل عام های ۶۷، چه مرده باشند و چه زنده، این جنایت علیه بشریت به پای رژیم ولایت فقیه و بنیانگزار و مقامات درجه اولش نوشته شده و ننگ تاریخی آن، به نامشان ثبت و محفوظ است و باید که منتظر محاکمه و مجازات خود باشند.

ما امضا کنندگان زیر از بند ۴ سالن ۱۲ زندان گوهردشت کرج ضمن همراهی و همدردی با مریم اکبری منفرد و حمایت از جنبش دادخواهی همه خانواده های شهدای تابستان ۶۷، توجه مجامع بین المللی و حقوق بشر و به ویژه گزارشگر ویژه حقوق بشر، سرکار خانم عاصمه جهانگیر، را به اعمال فشار بر این خانواده ها جلب میکنیم.

رضا اکبری منفرد، سعید شیرزاد، محمدعلی منصوری، بهنام موسیوند، صالح کهندل، سعید ماسوری، خالد حردانی، جواد فولادوند، حسن صادقی، شاهین ذوقی تبار، علی معزی، مهدی فراحی شاندیز.

زندان گوهر دشت کرج ۱٣ آبان ۱٣۹۵


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.