اعتصاب کارگران کارخانه سیمان خاکستری نی ریزدراعتراض به عدم پرداخت ۵ماه حقوق

سه شنبه, 16ام آذر, 1395
اندازه قلم متن

karkhaneh-neyriz

کارگران کارخانه سیمان خاکستری نی ریز دست از کار کشیدند تا با اعتصابی چندباره شاید بتوانند حقوق معوقه و حقشان را از مسئولان این واحد صنعتی دریافت کنند.

این چندمین اعتصاب کارگران کارخانه سیمان خاکستری در ۶ ماهه ابتدایی سال ۹۵ به حساب می رود.

به گزارش۱۵آذر نبض نی ریز،عدم پرداخت حقوق معوقه کارگران کارخانه سیمان خاکستری نی ریز مسبب اعتصاب دوباره کارگران این واحد صنعتی شد.

شایان ذکر است ؛ درپی عدم پرداخت حقوق معوقه، بار دیگر کارگران این کارخانه دست از کارکشیده و اعتصاب کرده اند تا شاید با این کار بتوانند حق و حقوق خود را ازمسئولان و هیئت مدیره این کارخانه بگیرند.

حال باید دید چگونه است که کارخانه ای که قرار است برای جوانان این شهر اشتغال زایی داشته باشد چنین از پرداخت حقوق جوانانی که با هزاران امید به آینده در این کارخانه مشغول شده اند ناتوان مانده و مسئولان شهر باید بررسی و تحقیق انجام داده تا علت بوجود آمدن چنین مشکلی را به مردم گزارش داده تا هیچ شک و شبهه ای باقی نماندو با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

گفتنی است ؛ این چندمین اعتصاب کارگران کارخانه سیمان خاکستری در ۶ ماهه ابتدایی سال ۹۵ به حساب می رود.
جمعی از کارگران سیمان خاکستری به دلیل عدم پرداخت حقوق های معوقه شان دست به اعتصاب زدند و برای چندمین بار سیمان خاکستری را برای یک روز کامل به تعطیلی کشاندند.

به گفته این افراد: حدود ۵ ماه است که حقوقشان را دریافت نکرده اند و با مشکلات و هزینه های بالای موجود زندگی را به سختی سپری می کنند و از آنجایی که اکثر این افراد متاهل هستند و در خانه های اجاره ای زندگی می کنند دچار مشکل شده و کسی جواب گوی آنها نیست.

این کارگران گفتند که کارفرماهایش در جواب اعتصاب آنها می گویند اگر می توانید با شرایط موجود کار کنید در غیر این صورت از کارخانه بیرون روید و در جایی دیگر مشغول به کار شوید.

این کارگران معتقدند که: این تقاضایی ناجوانمردانه و غیر منطقی می باشد لذا با رسانه ای شدن این مسئله و رساندن درد دل و پیام ما به مسئولین کمک کنید شاید گره ای از مشکلات ما باز شود و پیام کارگران این کارخانه را که برای چندمین بار از مسئولین تقاضای رفع این مشکل را دارند به گوش مسئولین برسانید.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.