محمد نوریزاد: گردش مالی بیت رهبری مشخص نیست، آقایان از سر تا پا غرق در حق الناس و دروغ هستند

دوشنبه, 22ام آذر, 1395
اندازه قلم متن


محمد نوریزاد در گفتگوی اختصاصی با شبکه جهانی «دُرّ تی وی» با پرداختن به حسابهای شخصی صادق لاریجانی گفت، به دلیل عدم شفافیت در نظام ما نمی دانیم که صادق لاریجانی با اموال مردم چه کرده است! وهر جا که از پاسخگویی پرهیز میکنند قطعا حیله و فریب و دزدی در کار است، و این کارها از خود آقای خامنه ای آغاز شده است.

محمد نوریزاد گفت، گردش مالی بیت رهبری و آقای خامنه ای به هیچ عنوان مشخص نیست و مشکل اصلی هم همین است که خود آقای خامنه ای به هیچ کس پاسخگو نیست، چرا که اگر پاسخگو باشد دستش بسته میشود.

محمد نویزاد گفت، مطمئن باشید که صادق لاریجانی اسناد و مدارک این حسابها را منتشر نخواهد کرد برای اینکه میگوید من تابع رهبری هستم و اجازه را از ولی فقیه دارم، و جالب است که این همه در فقه بر حق الناس تاکید شده و آقایان از سر تا پا غرق در حق الناس و دروغ هستند.

محمد نوریزاد گفت، حقوق مردم و افکار عمومی شأن و اعتباری برای آقایان ندارد، و آن به این علت است که به محض این که حقوق مردم و افکار عمومی شأن پیدا کند همه فرمولهای آقایان به هم میریزد، و دژ آنها که با دروغ و مخفی کاری بالا رفته فرو خواهد ریخت.

محمد نوریزاد در ارتباط با حکم سنگین احمد منتظری گفت، صدور حکم سنگین برای آقای منتظری به این دلیل است که میخواهند به ایشان فشار بیاورند که فایل دیگری را منتشر نکند، و ایشان هم خوب متوجه شدند و گفتند که اگر بروم زندان این فایلها یک به یک منتشر خواهند شد، و در ضمن خارج از دسترس آقایان هم می باشد .

محمد نوریزاد گفت، انتشار فایل صوتی آیت الله منتظری تمام پنهان کاریها و زحمتهای نظام را نابود کرد، از جمله تلاشهای پنهانی که برای جا دادن ابراهیم رئیسی به عنوان یکی از کاندیداهای رهبری کشیده شده بود را بر باد داد.

محمد نوریزاد گفت، بر همگان آشکار است که احمد منتظری ترس و هراسی ندارد، هر بلایی که ممکن بوده بر سر این خانواده آورده اند، و اینها مانده اند که اگر احمد منتظری به زندان برود و سند بعدی که منتشر میشود هولناکتر از فایل قبلی باشد چه کنند!

محمد نوریزاد گفت، من فکر میکنم که این نظام از گردونه خارج خواهد شد و یک نیروی گریز از مرکزی در زیر پوست جامعه در حال شکل گیری است، آقایان به خیال خود یک فاجعه را دائما به تعویق می اندازند غافل از این که خود در متن این فاجعه گرفتارند.

محمد نوریزاد درارتباط با اعتراضات دانشجویان در ۱۶ آذر امسال گفت، جالب این است که با توجه به روشی که نظام برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه بکار میبرد مشاهده میکنیم که این روش در جامعه دانشجویی به هیچ عنوان اثر نکرده و دانشجویان بدون هیچ واهمه ای تجمع، اعتراض و به شدت حقوق خود را مطالبه می کنند.

محمد نوریزاد در ارتباط با بازداشت امید علی شناس، آتنا دائمی و سایر زندانیان سیاسی گفت، این زندانیان انسانهایی کاملا پاک می باشند و هر لحظه که بر نرگس محمدیها و امیدها و آتناها می گذرد یک خراشی به چهره نظام جمهوری اسلامی انداخته میشود، و این حرکتها ما را به پیروزی که در انتظار آن هستیم نزدیکتر می کند.

محمد نوریزاد در ارتباط با گفته حسن روحانی که صحبت از گندیدگی نمک کرده بود گفت، اینها در حد صحبت است و نمی شود تجسم کرد که آقای روحانی به خاطر مردم و قانون در برابر آقای خامنه ای یا صادق لاریجانی بایستد یا حداقل استعفا دهد.

محمد نوریزاد در پایان گفت، قوه قضائیه درست از روز تولد جمهوری اسلامی ایران به فساد دچار شده است و ساختن قوه قضائیه در بستری از دروغ و فریب ممکن نیست یادمان نرود که خروجی این قوه لاجوردی و خلخالی ها بودند.
از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.