مافیای اصلاحات چه در چنته دارد؟

پنجشنبه, 9ام دی, 1395
اندازه قلم متن

این همه سال است که دکان دغلبازی اصلاح طلبان به راه است و ما هر چه فریاد می زنیم که این دسته با دسته ی رقیب تفاوتی ندارد مگر زرنگی در عرضه ی جنس بنجل خود و باید از آنها بر حذر بود، کمتر کسی توجه می کند، بخصوص از بین جوان ها که طعمه ی اصلی این مافیا هستند.

ولی خوب شد بالاخره آرزو به دل نمردیم و دیدیم که یکی از اصلاح طلبان دل به دریا زد و از هم قطارانش انتقاد کرد و یکی از هزاران کثافتکاریشان را رو کرد . مهدی خزعلی در نوارویدئوی که اخیراً منتشر کرده می گوید: این جماعت اصلاح طلب نیستند، فرصت طلب و منفعت طلبند و با حقوق های نجومی بر سر سفره ملت نشسته اند !

او به برخی فجایع اشاره می کند که به قول خودش مو برتن انسان راست می کند. از آن جمله می گوید جلایی پور اصلاح طلب فعلی ( عضو شورای جبهه مشارکت و تئوریسین حزب اتحاد ملی ) زمانی که معاون استانداری کردستان بود دستور داده سه زن کرد را که پشت تراکتورراهی منزل بودند همینطوری به قصد قربت با تیر بزنند.(۱)

البته جمهوری اسلامی از این فجایع کم ندارد همین چندی پیش بود که فاش شد علی ربیعی وزیر کار فعلی دولت میانه روی روحانی که سرهنگ نیست و حقوقدان است، در سال ۶۰ درتبریز ۲۰ نفر از اعضای یک گروه سیاسی را دستگیر می کند و آنها را با تابوت از راه آستار به گیلان می فرستد و وقتی در مقصد تابوت را باز می کنند می بینند همه ی ۲۰ نفر خفه شده اند.(۲)

بگذریم که خود خزعلی هم دلباخته ی هاشمی رفسنجانی بانی فساد و جنایت در این رژیم است و او را نابغه ی سیاسی می نامد و همه می دانند که این سخنان در آستانه ی انتخابات از سر رقابت گروهی می زند و از سر خیرخواهی نیست.مهدی خزعلی گرچه هرگونه دست داشتن در برنامه «هویت » که در سال ۱۳۷۵ پخش شد را انکار می کند ولی یادش رفته که قبلا آن را تایید کرده و گفته که «هویت نقلی است مستند از صف آرایی بیگانگان. هویت هشداری است به سهل انگاران. و سخن ما در این برهه حساس که مقام معظم رهبری آن را شبیخون فرهنگی نامیدند جز ابلاغ رسالت نبود.». این همان برنامه تلویزیونی است که بسیاری از نویسندگان و شاعران و روشنفکرانی چون عبدالحسین زرین‌کوب، شاملو، سیمین بهبهانی هوشنگ گلشیری را وابسته به بیگانگان و خائن به کشور معرفی کرد. آقای مهدی خزعلی که به اقرار خودش زیر فشار بازجویان مجبور شده ده ها باربنویسد«من خرم» حاضر نیست کسانی را که در ساختن برنامه هویت دست داشتند نام ببرد و مقدمه ای را که بر کتاب هویت نوشته شاهکار ادبیات فارسی می شمارد.

از پرت و پلاگویی اصلاح طلبان بگذریم هنوز برای مردم روشن نیست که این قاتلان و جنایتکاران با نام اصلاح طلبی چه چیزی را می خواهند اصلاح کنند؟

یاوه ی اصلاح طلبی به کنار، این حق مردم است بدانند که در این حکومت، اصول طلب و اصلاح طلب چه برسر فرزندانشان آورده اند . برای نمونه هنوز حجاریان از بنیان گذاران وزارت اطلاعات و تئوریسین و رهبر اصلاح طلبی لب به سخن نگشوده که چگونه با همکاران قاتل خود از همین قبیل اصلاحات کرده است .( این را هم به خطاهای رژیم شاه اضافه کنید که عقلش نرسید پرویز ثابتی مقام امنیتی ساواک را رهبر اصلاحات کنند و مردم را دنبالش راه بیاندازد)

حجاریان از دیگر اصلاح طلبان پرمدعاترست و هنوز از رو نرفته و وقتی دهان باز می کند برای این است که بگوید « جنبش دانشجویی مرده است .» (۳) ولی برخلاف آنچه شهرت می دهند و به رغم وقاحتشان، جنبش دانشجویی نمرده است و اعتراض به ورود احمدی نژاد به دانشگاه و طرد شریعتمداری بازجو بهترین نمونه اش. در جنبش دانشجویی ۱۸ تیر دیدند که دانشجویان نه تنها از خاتمی بلکه از اصلاحات نیز عبور کردند و از آن موقع کینه شان را به دل گرفتند. در آن زمان حجاریان مقاله بر رد این جنبش نوشت و رهبر اشک تمساح ریخت و به دانشجویان التماس کرد، خاتمی و روحانی فرمان حمله به دانشگاه را صادر کردند و دانشگاه را به خون کشیدند. این بود چهره ی راستین اصلاحات!

حجاریان فقط به جنبش دانشجویی بسنده نکرده و در جای دیگری مدعی شده که مصدقی ها هم چند نفری بیشتر نیستند و همه سنشان بالاست و چند سال دیگر از آنها هم اثری باقی نخواهد ماند. (۴) غافل از آن که خود مصدق نیز سالیان درازی است که درگذشته ولی نامش و راهش هنوز برقرار است. این نوع آدم ها بعد از مرگ هم برای مردم مأخذ و مرجعند و نه زور تو به آنها می رسد و نه امام مرحولت که تا دنیا دنیاست جز تف و لعنت نصیبش نخواهد شد.

سخن کوتاه ، ترقی حجاریان اینجاست که قدیم خودش می کشت، حالا می گوید ولشان کنیم خودشان بمیرند. این است اصلاح طلبی. منتها آنقدر هالوست که فکر می کند با حذف فیزیکی اشخاص راه و آرمان آنها هم می میرد. زهی خیال باطل.

این را بگویم و تمام کنم. اصلاح طلبان یک دشمن واقعی دارند که لیبرال ها هستند، بخصوص لیبرال های برانداز. اصلاً جمهوری اسلامی برای همین این اصلاح طلبان قلابی را تربیت کرده که حمله کنند به تنها جایگزین منطقی نظام. موفق هم نخواهند شد. نقطه ی اوج کارآیی شان همان نقطه ی شروعشان یعنی خاتمی بود که دستش هم رو شد. از آن روز همینطور افت کرده اند، نه جایگزینی دارند، نه گفتار جایگزین، مردم هم فرصت آزمایش از سبز و بنفشش را پیدا کرده اند. خودشان هم مثل پسرعموهای اصولگرایشان یک بار مصرف هستند، با همان ها هم به زباله دانی خواهند رفت.

۲۰۱۶ Dec 27th Tue – سه شنبه، ۷ دی ۱۳۹۵

(۱) https://www.youtube.com/watch?v=PGeAb5v20fc&feature=share

(۲) https://www.youtube.com/watch?v=fhDCOwsTVcw

(۳) http://siasatgostar.ir/index.php/political-section/349-%D8%B3%D8%B9%D9%8A%D8%AF-%D8%AD%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D9%86%D8%A8%D8%B4-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88%D9%8A%D9%8A-%D8%AF%D9%8A%DA%AF%D8%B1-%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF-%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF.html

(۴) حجاریان این سخنان را در گفتگو با کسی بر زبان آورده و در اینترنت موجود است

فرصت جستنش را نداشتم، نقل به معنی کردم

از: ایران لیبرال


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.