بازداشت معترضان به پارازیت در شیراز و بی خبری از ایشان

Wednesday, 18th January, 2017
اندازه قلم متن

تجمع اعتراضی مردم شیراز به پخش پارازیت / عکی از آرشیو

یادداشت رسیده:

دیروز سه شنبه مورخ ۲۸ دی ماه،هر کس رو که تو تجمع اعتراضی پارازیت ها در شیراز شرکت کرده است گروه گروه دستگیر کرده اند و تا پاسی از شب خانواده های آنها هیچگونه اطلاعی از آنها نداشتند. اجازه هیچگونه تماسی نداشته اند. همه این اشخاص که برای اعتراض به وضعیت سلامتشان رفته اند، دستگیر کرده اند، و از وضعیت ایشان هیچ خبری نیست. هیچ مسئولی پاسخگو نیست. قرار است برایشان دادگاه تشکیل بشود اما جرم ایشان چیست؟ تاریخ دادگاه معلوم نیست هیچ اطلاع به خانواده های نگران نمیدهند. ظلم و ستم تا کی؟ چرا؟ به چه جرمی؟ به چه حقی؟

گفته می شود که دادگاهها و قوه قضائیه شیراز در دست عناصر تندرو و افراطی حکومتی قرار دارد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.