اعتراض مردم به بی آبی و بی برقی - Tuesday, 14th February, 2017 اندازه قلم متن تا کی بی آبی، تا کی بی برقی؟ آخه این چه زندگی ایست که برای ما ساختین؟ Share this: Share on X (Opens in new window) X Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Related به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید برچسبها: اعتراض مردم به بی آبی و بی برقی