کارگران نورد لوله اهواز ۴ ماه معوقات مزدی دارند

Thursday, 16th February, 2017
اندازه قلم متن

همزمان با اعتراضات کارگران گروه ملی فولاد اهواز در روزهای گذشته، کارگران نورد لوله نیز دست به تجمع اعتراضی زدند.

به گزارش منابع کارگری ایلنا از خوزستان، همزمان با اعتراضات کارگران گروه ملی فولاد اهواز در روزهای گذشته، کارگران نورد لوله نیز دست به تجمع اعتراضی زدند.

بنا به اظهارات این منابع، کارگران کارخانه نورد لوله اهواز ۴ ماه معوقات مزدی داشته و با تجمع در مقابل کارخانه مانع از ورود کامیون های حمل و نقل به داخل کارخانه شدند.

به گفته این منابع، با ادامه این وضعیت اوضاع معیشتی این کارگران سخت تر شده و آنان خواستار توجه مسئولان به مشکلات خود هستند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.