هاشم خواستار: کشوربه نقطه جوش خود رسیده، هرلحظه امکان انفجار یکی ازشهرها و سرایت آن به دیگر شهرهاست

یکشنبه, 8ام اسفند, 1395
اندازه قلم متن

هاشم خواستار در مصاحبه اختصاصی با شبکه جهانی «دُرّ تی وی» به وضعیت زندانیان سیاسی_عقیدتی در زندانهای جمهوری اسلامی، مقاومت زندانیان با توسل به اعتصاب غذا، برخوردهای صورت گرفته با حجت الاسلام شیخ احمد منتظری، درگذشت مشکوک ایت الله هاشمی و کانون فرهنگیان خراسان پرداخت.

هاشم خواستار گفت زندانیان سیاسی_عقیدتی نمایندگان راستین مردم هستند و برای دفاع از حقوق مردم در زندان می باشند، پس ملت نیز باید هوشبار باشد و از این زندانیان حمایت کنند.

هاشم خواستار در ارتباط با مقاومت زندانیان در زندانها گفت، هر زمان که مردم در برابر استبداد مقاومت کردند، استبداد عقب نشینی کرده است، و متاسفانه حاکمیت با حرکتهایی که انجام داده مملکت را به بشگه باروتی تبدیل کرده که هر لحظه ممکن است منفجر شود.

هاشم خواستار در ادامه گفت خانواده آیت الله منتظری نمونه بارز روحانیون حقیقی هستند، که قدمهای مهمی برای آگاهی مردم برداشته اند و حاکمیت در برابر آنها درمانده است، مرحوم آیت الله منتظری در زمان شاه در زندان بود و فرزندش هم در جمهوری اسلامی!

هاشم خواستار گفت یکی از ویژگیهای حکومتهای استبدادی این است که از ریسمان سیاه و سفید می ترسند و باید بکشند تا کشته نشوند.

هاشم خواستار گفت این نظام روی ناصرالدین شاه را هم سفید کرده است و چاپلوسی تا به آنجا رسیده که نماینده رهبری در سپاه می گوید، رهبر هنگام تولد «یا علی» گفته است، یا آقای شمخانی میگوید به رهبر وحی میشود و یا آقای علم الهدی ادعا میکند که رهبر معصوم است!

هاشم خواستار در ارتباط با «کانون فرهنگیان خراسان» گفت جامعه ولایی تلاش بسیار کرد که این کانون را از دست نمایندگان حقیقی مردم خارج کنند ولی ما به هیچ عنوان ار فعالیتهای خود دست نمی کشیم و به راه خود ادامه میدهیم، و حاضریم هر گونه هزینه ای هم که داشته باشد بپردازیم!

هاشم خواستار در پایان گفت، کشور مانند دیگی است که بر روی اجاق قرار دارد و هم اکنون به نقطه جوش رسیده و هر لحظه ممکن است در یکی از شهرها این دیگ منفجر شود و به دیگر شهرها سرایت کند، من امیدوارم که مسئولان تن به یک انتخابات آزاد با نظارت سازمان ملل متحد بدهند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.