اکبر گنجی: دفاع سرلشکر محسن رضایی از جنایت‌های خود و “آیت‌الله قتل عام”

جمعه, 18ام فروردین, 1396
اندازه قلم متن

سرلشکر محسن رضایی امروز به اصطلاح “آیت الله قتل عام” واکنش نشان داد و به جمنا نوشت:

“اگر دیروز و امروز من و آقای رئیسی و دیگر نیروهای انقلاب را تخریب می کنند حق دارند چرا که تروریستها و کودتاچیان و صدامیان و شورشگران را که آستین انها به خون ملت انقلابی و مظلوم ما بوده را سرکوب کردیم. ما از انجام کارهایی که کرده ایم نه تنها پشیمان نیستیم که به انها افتخار می کنیم…باید پنج نفری انتخاب شود که متناسب با سناریوهای احتمالی پاسخ گو بوده و پیروزی را برای ما رقم بزند. ما باید به صورت یک تیم وارد رقابت بشویم. و باهم رقابت نکنیم”.

“آیت الله قتل عام” به فرموده آیت الله منتظری یکی از “جنایتکاران تاریخ” است. محسن رضایی هم پرونده دروغین جاسوسی حزب توده را ساخت و آن ها را پس از شکنجه های شدید قرون وسطایی به مصاحبه های تلویزیونی کشاند و در زندان ها و “خانه های امن سپاه” به عمر آنان پایان داد. سعید حجاریان گفت که اطلاعات نخست وزیری از اول هم مخالف اتهام جاسوسی حزب توده بود و سپاه خودسرانه این پروژه را اجرا کرد. هاشمی رفسنجانی هم بعدها در مصاحبه ای گفت که اتهام جاسوسی حزب توده دروغ بود و من باور نمی کنم.

سرداران سپاه و جنایتکاران قرار است پنج/ شش نفری در مناظره ها به جان حسن روحانی بیفتند و او را به زیر کشند و “آیت الله قتل عام” را رئیس جمهور سازند تا راه جانشینی خامنه ای اش هم هموار شود.

سرلشکر محسن رضایی و دیگر فرماندهان سپاهی چگونه به طور علنی در حال فعالیت حزبی و سیاسی هستند؟

سردار ذوالقدر رئیس ستاد اجرایی کردن این طرح است. سپاه تمام قد وارد میدان شده است.

سردار محمد باقر قالیباف دیروز در بیانیه ای اعلام کرد که تمام تلاشم را برای سرنگونی حسن روحانی که کشور را گرفتار بحران های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی کرد، خواهم کرد.

حسینعلی حاجی ‌دلیگانی- نماینده اصول گرای مجلس- دیروز اعلام کرد که ابراهیم رئیسی- “آیت الله قتل عام”- قصد داشت طی بیانیه ای عدم نامزدی خود را برای ریاست جمهوری اعلام کند، اما آیت الله خامنه ای به او اجاز این کار را نداد و رئیسی به فرمان خامنه ای آمده است.
جهان اجتماعی مومی در دست “سلطان” علی خامنه ای و سپاهیان نیست که به هر شکلی خواستند، درش بیاورند. “خواستن” با “توانستن” تفاوت دارد. همه باید علیه “آیت الله قتل عام” بسیج شوند و به خامنه ای و سپاه “نه” بگویند.

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.