احسان فتاخی: توهین وتوطئه های پشت پرده شبکه اطلاعات(ولایت) علیه مولانا عبدالحمید

پنجشنبه, 24ام فروردین, 1396
اندازه قلم متن

احسان فتاحی

توطئه های پشت پرده وزارت اطلاعات

١:اجازه وفرستادن مولانا عبدالحمید جهت رایزنی

٢:تهدید مولانا عبدالحمید ازسوی داعش وابسته به ایران

٣:فحش وناسزا گفتن علمای شیعه در شبکه ولایت در قم به مولانا عبدالحمید

شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید عصر روز ۲۶ اسفند سال ٩۵ با چراغ سبز حکومت جمهوری اسلامی پس از چندین سال ممنوع الخروجی ،هم زمان با اختلافات میان حکومت سعودی و ایران اتفاق افتاد. مولانا برای شرکت در نشست «مجمع فقه اسلامی»، ایران را از طریق کشور امارات به مقصد مکه مکرمه ترک کردند.

مولانا عبدالحمید در کنفرانس این مجمع که از یکشنبه ۲۹ اسفند به مدت سه روز متوالی برگزار شده بود، شرکت داشتند.

مولانا مفتی محمدقاسم قاسمی ریاست دارالافتای دارالعلوم زاهدان نیز ایشان را در این سفر همراهی کرده بودن.

این سفر به دعوت رسمی دبیرکل انجمن جهان اسلام (رابطهالعالم‌الإسلامی) و با حسن نیت و همکاری مسئولین جمهوری اسلامی صورت گرفته بود.

در این سفر مولانا از إبراز وحدت وهمدلی بین ایران و سعودی وحجاج هم سخن گفته بود.

کمتر از ده روز که گذشته بود از سفر مولانا عبدالحمید به عربستان سعودی گروه تروریستی داعش با انتشار ویدیویی به زبان فارسی، علمای اهل سنت را به «ترور» و «حذف فیزیکی» تهدید کرده بود.

در حالی علمای اهل سنت ایران از جمله «مولوی عبدالحمید»، «مولوی گرگیچ» و «شیخ خطیبی» را به ترور تهدید کرد که «مولوی عبدالحمید» با هدف «تقریب» مواضع سیاسی ایران و عربستان و «کاهش خصومت» میان دو کشور در عربستان سعودی رفته بود.

حالا بعداز بازگشت مولانا و تحدیدات پشت صحنه واعلام علنی کردن دشمنی داعش و خودرا متحد اهل سنت کردن ایران ودشمنی با مولانا از طرفی دیگر آخوندهای شیعه در قم و به خصوص به رکیک ترین صورت به مولانا عبدالحمید حمله وفحاشی کردند.

گفته شده لایه‌هایی از نیروهای امنیتی و حاکمیتی ایران نیز خواهان حذف فیزیکی «مولوی عبدالحمید» و جایگزینی رهبری هم‌سو با سیاست‌های روحانیون و مراجع تقلید شیعه در کشور هستند.

برخی کارشناسان مسائل منطقه معتقدند نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی در شورای فرماندهی داعش نیروهای وابسته‌ای دارند که اخبار تحرکات و اهداف احتمالی این گروه را به آنان مخابره می‌کنند. گفته شده یکی از دلایل امنیت ایران در میان کشورهای منطقه، راهبری امنیتی ایران در شورای فرماندهی داعش است.

لذا ما از تمامی سازمانها ورسانه ها خواستاریم که عکس العمل خود را در این باره اعلام ومحکوم کنند،نسبت به فحاشی وناسزا گویی ملایان جمهوری اسلامی وهمچنین شبکه ولایت که در قم قرار دارد مرکز آن، با وجوداینکه حکومت ایران نزدیک به ۴٠سال از وحدت سخن میگوید ،اما وجود چنین شبکه هایی با خزانه ملت اداره میشود وبه اعتقادات اهل سنت وبزرگان آنان توهین میشود واین بار اول وآخر آنها نبوده.

وامیدواریم که نقش های شوم اداره اطلاعات حکومت اسلامی آخوندی. وداعشی آشوبشان به خودشان برگردد، ودستان آلوده آنها روزبه روز بر ملا شود برای جهانیان
با این نقشه ها ی جمهوری اسلامی دوست دارد ایران را تبدیل به سوریه ایی دیگر کند جهت ظهور موعود.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.