جشن پیروزی مردم در خیابان ها

یکشنبه, 31ام اردیبهشت, 1396
اندازه قلم متن

شادی مردم در خیابانها پس از پیروزی حسن روحانی در انتخابات. عکسها از خبرگزاری آنا

صدها هزار نفر از رای دهندگان در سراسر کشور شنبه شب به صورت خودجوش به خیابان‌ها ریختند و خوشحالی خود را از انتخاب روحانی به عنوان رییس دولت دوازدهم ابراز کردند. اگر چه در بسیاری از شهرها هنوز مجوز برگزاری جشن به ستادهای انتخاباتی پیروز داده نشده و آن را به زمان اعلام کامل آرای شوراهای شهر و روستا محول کرده اند.

به گزارش ایلنا، مردم در تجمعات خود شعارهایی هم چون «روحانی دوستت داریم»، «روحانی زنده باد خاتمی پاینده باد»، «وصیت هاشمی حمایت از روحانی» و «روحانی مچکریم» را سر دادند.

آن ها هم چنین در واکنش به شعارهای پیش از انتخاباتی طرف‎داران رقبای روحانی، شعار می‌دادند «اول هفته ا‌ست روحانی هم هست».

بنابراین گزارش، یکی دیگر از حواشی جالب تجمعات امروز مردم در سراسر کشور، حمایت آن ها از اسحاق جهانگیری بود. مردم شعار می‌دادند: «اسحاق خیلی مردی ان‌شاالله دور بعدی».

حاضران در این تجمعات هم چنین با شعارهایی خواستار رفع حصررهبران «جنبش سبز» بودند.

این گزارش می افزاید: «مردم با هم یک صدا سرود “یار دبستانی” و “دوباره ایران” را زمزمه می‌کردند.»

به گزارش آنا به نقل از ایسنا، شامگاه شنبه (۳۰ اردیبهشت) هواداران روحانی به صورت خودجوش در تجمعاتی مختلف در میادین اصلی و برخی معابر تهران شرکت کردند و ابراز شادی پرداختند.

بنابراین گزارش، آن ها با در دست داشتن تصاویر حسن روحانی و سیدمحمد خاتمی و با سر دادن شعارهای «روحانی مچکریم»، «اعتدال، اصلاحات، پیروز انتخابات»، «وصیت هاشمی، حمایت از روحانی» و «سلام خاتمی، درود بر روحانی»، حمایت خود را از دولت «تدبیر و امید» اعلام کردند و به جشن و پایکوبی پرداختند.
از: ایران وایر


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.