باز هم دستگیری شهروندان عرب در دزفول

چهارشنبه, 22ام آذر, 1391
اندازه قلم متن

طبق اطلاعات رسیده دیروز سه شنبه ساعت ۶ صبح ١١/١٢/٢٠١٢ تعدادی از شهروندان عرب شهرک خیبر توسط نیروهای لباس شخصی دستگیر و به مکان مجهولی منتقل شدند. خیبر یکی از مناطق معروف شهرستان دزفول است و طی دو سال اخیر شاهد دستگیری عده زیادی از جوانان عرب در این منطقه بوده ایم.

حسین دلیمی ٢٣ ساله ، عباس دیلمی ٢۴ ساله و جلیل دیلمی ٣١ ساله از هالی خیبر از جمله دستگیر شدگان هستند که به گفته منابع محلی این أفراد صبح زود سه شنبه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده اند. به گفته بستگان یکی از بازداشت شدگان نیروهای امنیتی با هجوم اول صبح و إیجاد رعب و وحشت بین خانواده ها این جوانان را با خود برده اند.

خانواده های دستگیر شدگان از علت بازداشت شدن فرزندان خود و سرنوشت انها تا کنون هیچ اطلاعی ندارند و نگران سلامت عزیزان خود هستند اما ذکر نموده اند که فرزندان خود با نیروهای بسیجی منطقه بر سر مسائل فرهنگی و دینی درگیری داشته اند. قابل ذکر است که دستگیری های سابق در این شهرک بدلائل فعالیتهای مذهبی و فرهنگی جوانان این منطقه بوده است. فعالین حقوق بشر از آزار، شکنجه، رفتارهای غیر انسانی و محاکمات ظالمانه توسط مقامات امنیتی و قضائی این جوانان نگران هستند.
١٢/١٢/٢٠١٢


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.